با توجه به تحول جهانی در حوزه تکنولوژی، میزان داده ها و محتوای تولید شده به طور تصاعدی در حال رشد است. این موضوع احتیاج به تصویرسازی داده ها در ابعاد بزرگ را بیشتر از قبل کرده است. در حالی که در سال های گذشته ویدئو وال های بزرگ بیشتر در اتاق های کنترل برای نظارت و مدیریت زیرساخت های حیاتی و امنیتی مورد استفاده قرار می گرفتند، پیشرفت های تکنولوژی حوزه استفاده از آنها را برای کارکردهای مختلف گسترش داده است. امروزه ویدئو وال برای استفاده در زمینه های کنترل، نمایش محتوا، همکاری و اطلاع رسانی در مکان های مختلفی مانند اتاق های نظارت، لابی سازمان ها، اتاق های جلسه، استودیوهای تلویزیونی، خرده فروشی ها و مکان های عمومی کاربرد دارد و چشم انداز بازار آن در سال 2022 کاملاً روشن است. اما کدام موضوعات در بازار ویدئو وال در سال پیش روی میلادی بحث برانگیزتر خواهد بود؟

چه مسائلی در بازار ویدئو وال در سال 2022 جزء پربحث ترین موضوعات هستند؟

1. تمرکز بر روی تصویرسازی داده ها

گفتگو با مشتریان و برقراری ارتباط با آنها در سال های اخیر تغییر کرده است. در گذشته بحث های مربوط به ویدئووال بیشتر بر روی مشخصات فنی مانند رزولوشن و سطح روشنایی متمرکز بود. این تمرکز این روزها به اهداف کسب و کار و روش هایی که می تواند به دستیابی به این اهداف کمک کند، تغییر کرده است. با وجود چندین تکنولوژی تصویرسازی (LCD، LED، پروجکشن) که در دسترس قرار دارد، شما می توانید نیازهای خود را به بهترین شکل شناسایی کرده و متناسب با آنها نسبت به خرید ویدئو وال تبلیغاتی مناسب اقدام کنید. معیارهایی که در هنگام خرید دستگاه ویدئو وال باید مورد توجه قرار دهید کنترلرهای مناسب، راه های برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها، نصب و نگهداری آسان و خدمات پس از فروش آنها است. این معیارها در کنار رقم زدن یک تجربه بصری جذاب برای مشتریان، از اجزای کلیدی برای تضمین یک سرمایه گذاری هدفمند هستند.

2. چند منظوره و چند کاره بودن ویدئو وال

در حالی که در گذشته اپلیکیشن های ویدئو وال صنعتی تک بعدی بوده و فقط برای نمایش یک نوع محتوا به صورت استاتیک کاربرد داشتند، اما امروزه این نمایشگر تبلیغاتی به دستگاهی چند منظوره تبدیل شده و امکان نمایش محتوا بر روی آن به صورت داینامیک و پویا وجود دارد. به عنوان مثال از یک ویدئووال می توان برای نمایش تصاویر در لابی ها جهت برندسازی، استقبال از مراجعه کنندگان، به اشتراک گذاری اطلاعات شرکت و اطلاع رسانی به کارمندان استفاده کرد. در مراکز عملیاتی حساس در هر لحظه ممکن است تا متناسب با موقعیت، نیاز به نمایش پیام های متفاوتی از منابع پخش مختلف باشد. ضرورت مبحث AV-over-IP نیز این روزها باعث تولید ویدئووال چند منظوره شده و انعطاف استفاده از آن را بالاتر برده است. به این ترتیب می توان از هر منبع پخشی در هر لحظه، به نمایش تصاویر بر روی تابلو اعلانات دیجیتال پرداخت.

چه مسائلی در بازار ویدئو وال در سال 2022 جزء پربحث ترین موضوعات هستند؟

3. نیازهای بازار در حال تحول

با نگاهی به نیازهای بازار ویدئو وال (LED، LCD یا پروجکشن) در سال های اخیر، می توان متوجه شد که دغدغه کاربران از مسائلی مانند رزولوشن، عمق پیکسل ها و سطح روشنایی به نصب آسان و بدون دردسر، قابلیت عملکرد بدون وقفه و نگهداری آسان تغییر پیدا کرده است. امروزه ویدئووال ها در تمامی این زمینه ها با پیشرفت هایی مواجه شده اند و شرکت های تولید کننده این دستگاه دیجیتال، این موارد را در ساخت مدل های جدید مورد نظر قرار می دهند.

4. رشد روزافزون تکنولوژی LED

بیشترین رشد در بازار تابلو اعلانات دیجیتال مربوط به ویدئو وال های ال ای دی است. به طور کلی تکنولوژی LED با کمترین هزینه بهترین کیفیت را به ارمغان می آورد و از این رو روز به روز بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که پیش بینی می شود در آینده بازار ویدئووال LED حسابی داغ باشد! البته در حال حاضر برای نمایش تصاویر در ابعاد فوق بزرگ از ویدئو وال ال سی دی بیشتر استفاده می شود. به طور دقیق تر باید گفت که بیش از 65 درصد از ویدئو وال های قابل استفاده در فضاهای داخلی از فناوری LCD بهره می برند. این دستگاه ها هم ارزان ترند و هم استحکام بالایی برای نمایش تصاویر به شکل بدون وقفه و متوالی دارند.

چه مسائلی در بازار ویدئو وال در سال 2022 جزء پربحث ترین موضوعات هستند؟

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه فروش انواع ویدئو وال به شمار می آید که توانسته با ارائه ویدئو وال با قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را طی سال ها جلب کند. شما می توانید برای دریافت قیمت خرید ویدئو وال مورد نظر خود از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

منبع: barco