شرکت های زیادی همچون شرکت نام آشنای Logitech مشغول تولید انواع مختلف لوازم و تجهیزات گیمینگ بوده و به دلیل تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد توانسته گیمرهای زیادی را در سراسر جهان به سمت خود بکشاند! از سری محصولات پرطرفدار لاجیتک نیز می توان به ماوس های گیمینگ اشاره کرد. استفاده از ماوس فقط مختص کامپیوترها نبوده و شما می توانید برای کنترل کردن راحت انواع پلتفورم ها از جمله اندروید باکس، تبلت، دستگاه های DVR و حتی تلویزیون های هوشمند از آن استفاده کنید. ماوس گیمینگ G502 HERO یکی از بهترین های لاجیتک است که به دلیل بهره مندی از کیفیت، ویژگی های متعدد و برخورداری از استانداردهای روز دنیا تبدیل به یکی از پرفروش ترین ماوس ها در میان گیمرهای سراسر دنیا شده است. از نمونه ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل از ماوس خود استفاده کرده می توان به کلیدهای قابل برنامه ریزی، حافظه داخلی به منظور ذخیره تنظیمات، اسکرول پرسرعت دو حالته، قابلیت تنظیم میزان وزن ماوس، پشتیبانی از فناوری LightSync به منظور کنترل نورپردازی، بدنه ای مقاوم و ... اشاره کرد. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ G502 HERO لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی ماوس گیمینگ G502 HERO لاجیتک!

طراحی موس گیمینگ Logitech g502 hero!

شرکت لاجیتک در ساخت ماوس گیمینگ G502 HERO از طراحی ارگونومیک بهره برده است. در نمایی جلویی این ماوس نیز شاهد 11 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. Logitech در سمت چپ ماوس به منظور استراحت دادن به انگشت شصت شما از یک تکیه گاه استفاده کرده تا شما بتوانید بدون خستگی مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. این شرکت به منظور تنظیم وزن به صورت کاملا دستی و متناسب با راحتی کاربر از وزنه های متعددی 3.6 گرمی بهره برده تا کاربر بر حسب راحتی خود وزن ماوس را کاهش و یا افزایش دهد! بدنه استفاده شده ماوس گیمینگ G502 HERO لاجیتک از جنس پلاستیک بوده و در رنگ مشکی مات طراحی شده است. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از ماوس می توان به لاستیک مات اشاره کرده که در دو طرف بدنه تعبیه شده و مستقیما با انگشتان دست کاربر در تماس هستند. لاجیتک این لاستیک را به منظور چسبندگی هر چه بیشتر ماوس با دست اضافه کرده تا کاربر احساس تسلط بیشتری به آن داشته باشد. لوگوی G مخصوص این سری از ماوس در قسمت میانی ماوس نیز با توجه به چراغ LED که دارد توانسته جلوه زیبایی به ماوس اضافه کند. لاجیتک به منظور افزایش میزان چسبندگی و بالا بردن تسلط نیز اشکال مثلثی شکل را در کناره های ماوس طراحی کرده است. با این ویژگی دیگر نباید نگران رها شدن ماوس از دستانتان باشید!

طراحی موس گیمینگ Logitech g502 hero!

ماوس مخصوص بازی لاجیتک Logitech g502 hero با قابلیت ذخیره و برنامه ریزی کلیدها!

قابلیت برنامه ریزی کلیدها را می توان یکی از ویژگی های منحصر به فرد ماوس گیمینگ G502 محسوب کرد. شما با استفاده از نرم افزار G HUB این امکان را خواهید داشت تا از همه 11 کلید تعبیه شده بر روی این ماوس را بر اساس نیاز و نوع کاربرد تنظیم کنید. این ماوس با کلیدهای قابل برنامه ریزی ساخته شده است تا کاربر قادر باشد پس از انجام تغییرات در نوع عملکرد کلید های ماوس از طریق نرم افزار G HUB، تنظیمات و پروفایل های خود را در حافظه داخلی ماوس ذخیره سازی کند. لازم به ذکر است که کاربر قادر خواهد بود تنظیمات خود را در 5 پروفایل جداگانه ذخیره کرده و در صورت نیاز یکی از آن ها را انتخاب کند. در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره عملکرد کلیدهای ماوس نشود. برای دستیابی به هر یک از پروفایل ها نیز کار سختی پیش رو نداشته و تنها با یک کلیک می توانید به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید. لاجیتک به منظور مشخص سازی تنظیمات انتخابی از 3 چراغ  نشانگر بر روی ماوس استفاده کرده تا به کاربر نشان دهد که کدام یک از پروفایل های خود را انتخاب کرده است! در ضمن علاوه بر قابلیت برنامه ریزی کلید ها از طریق نرم افزار یاد شده این امکان را خواهید داشت تا برای تغییر میزان حساسیت DPI نیز اقدام کنید! شما می توانید با توجه به نوع استفاده از ماوس دقت آن را از 100 تا 25600dpi تنظیم کنید.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک Logitech g502 hero با قابلیت ذخیره و برنامه ریزی کلیدها!

اسکرول پرسرعت 2 حالته و قابلیت تغییر وزن ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g502 hero!

شرکت لاجیتک جهت پیمایش سریع در صفحات طولانی و راحتی کاربر از اسکرول 2 حالته در ساخت ماوس گیمینگ G502 HERO بهره برده است. 2 حالته بودن اسکرول این مدل از ماوس به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در هنگام مواجه شدن با صفحات طولانی اسکرول را آزاد کرده و یا به منظور پیمایش دقیق تر نیز میزان چرخش آن را کاهش دهد! در ضمن لاجیتک جهت افزایش کنترل ماوس نیز از اسکرول سنگین تر در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده است. این ماوس گیمینگ دارای قابلیت کم و زیاد کردن وزن است که قابلیتی بسیار مهم و کاربردی به شمار می آید. لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 5 عدد وزنه 3.6 گرمی استفاده کرده است. وزنه های موجود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با اضافه کردن وزنه ها برحسب نوع راحتی و تسلط بیشتر خود وزن ماوس را افزایش و یا کاهش دهید! از دیگر ویژگی های این ماوس نیز می توان به سنسور تشخیص سرعت اشاره کرد. این سنسور از قابلیت تشخصی سرعت حرکتی تا 400 اینچ در هر ثانیه برخوردار بوده تا به یکی از دقیق ترین و سریع ترین ماوس در بازارهای جهانی تبدیل شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ G502 HERO لاجیتک از فناوری LightSync به منظور ارائه جذاب ترین نورپردازی همراه با قابلیت شخصی سازی نوع نورپردازی بهره برده است.

منبع: logitechg