شرکت ایرانی Green یکی از برندهای تولید کننده انواع مختلف ماوس با قابلیت های متنوع و متعدد بوده که با توجه به استفاده از استانداردهای روز دنیا و کیفیت بالای قطعات در ساخت محصولات خود تبدیل به یکی از برندهای معروف در بازار شده است. این شرکت با تولید ماوس های نسل جدید از جمله ماوس گیمینگ GM602-RGB که از قابلیت هایی همچون وزن سبک، طراحی هوشمندانه و ارگونومیک، نورپردازی، سنسورهای هوشمند، کابل باکیفیت همراه با طول مناسب، عمر بالای کلیدهای تعبیه شده و ... برخوردار است می تواند بهترین گزینه برای گیمرها باشد تا با استفاده از آن به اجرای بازی های ویدئویی خود بپردازند! لازم به ذکر است این ماوس گیمینگ با قابلیت تنظیم DPI عرضه شده و قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ها را دارد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل ماوس شرکت گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

GM602-RGB، ارگونومیک ترین ماوس گیمینگ GREEN

طراحی خاص و چشم نواز موس گیمینگ green gm602-rgb!

طراحان خوش ذوق شرکت ایرانی گرین جهت راحتی و استفاده بهتر، در ساخت ماوس گیمینگ GM62-RGB از مواد اولیه باکیفیت و سبک به همراه ساختار مشبک استفاده کرده اند! ساختار مشبکی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده با توجه به ایجاد تهویه مناسب و برخورداری از روکش Rubber می تواند باعث جلوگیری از عرق کردن کف دست شود! مواد اولیه سبک نیز باعث پایین آمدن وزن کلی ماوس نسبت به دیگر مدل ها شده و می تواند تسلط بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد! با توجه به وزن 68 گرمی که در اختیار دارد علاوه بر برخورداری از تسلط بیشتر می تواند باعث جلوگیری از خستگی کاربر هنگام استفاده در طولانی مدت نیز شود! طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی هایی است که شرکت گرین در ساخت ماوس گیمینگ GM62-RGB مورد استفاده قرار داده است! این ویژگی باعث می شود تا کاربر حس بهتر و راحت تری را به دست آورد. در ضمن کلیدهای Forward و Backward که در کناره موس اضافه شده نیز به دلیل تعبیه در بهترین مکان می تواند راحتی استفاده را برای کاربران فراهم سازد! نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های طراحی این مدل ماوس محسوب شده که در 3 ناحیه مختلف قابل مشاهده است! با تنظیم نوع نورپردازی نیز می توانید اقدام به شخصی سازی کنید! در ضمن شرکت گرین به منظور برقراری ارتباط این مدل ماوس از رابط USB 2.0 بهر برده و با توجه به روکش کتانی که در ساخت رابط استفاده شده می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی برای کاربر کارایی داشته باشد!

طراحی خاص و چشم نواز موس گیمینگ green gm602-rgb!

سنسور اپتیکال و سوئیچ های مخصوص ماوس گیمینگ گرین مدل gm602-rgb

شرکت GREEN به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ GM62-RGB گرین از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 6400DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن با توجه به کلید تغییر DPI این امکان را خواهید داشت تا برای تغییر میزان دقت ماوس اقدام کرده و آن را در 6 سطح مختلف (800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400) تغییر دهید. لازم به ذکر است که شرکت گرین جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 125Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! در ضمن شرکت گرین به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده، در چپ و راست این ماوس گیمینگ سریع از سوئیچ های باکیفیت استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 10 میلیون کلیک باشد!

سنسور اپتیکال و سوئیچ های مخصوص ماوس گیمینگ گرین مدل gm602-rgb

موس مخصوص بازی green gm602-rgb با 6 کلید باکیفیت و نورپردازی حرفه ای!

شرکت گرین در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ GM62-RGB از 6 کلید باکیفیت و مقاوم استفاده کرده که می توانند دوام بالایی از خود نشان دهند. از ویژگی کلیدهای تعبیه شده نیز می توان به حساسیت بالا اشاره کرد که این امکان را به کاربر می دهد تا با یک اشاره کوچک از عملکرد آن ها بهره مند شود. در ضمن طراحان شرکت گرین در ساخت این مدل ماوس از کلیدهای Backward و Forward در کناره آن نیز استفاده کرده تا از عملکرد برگشت به عقب و جلو را بدون انجام حرکات اضافی بهره مند شوید! شرکت گرین به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع ARGB بوده که در 3 ناحیه مختلف تعبیه شده اند. از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در ماوس گیمینگ GM62-RGB می توان به برخورداری از چندین جلوه نورپردازی اشاره کرد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس شرکت گرین دارای رابط 1.5 متری به منظور آزادی عمل بیشتر و ابعادی برابر با 125x69x43 میلی متر بوده و از قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ها (ویندوز XP، Vista، 7، 8، 8.1، 10 و 11) بهره مند است!

منبع: green