برای اینکه از انجام بازی با کامپیوتر گیمینگ خود نهایت لذت را ببرید، استفاده از یک ماوس حرفه ای برای شما ضروری است! اما ماوس گیمینگ بدون یک ماوس پد با کیفیت کارایی زیادی نخواهد داشت و نمی توانید از بالاترین پتانسیل های آن بهره مند شوید. این موضوع شاید برای بسیاری از کاربران قابل پذیرش نباشد، اما به هر حال سطحی که ماوس را بر روی آن حرکت می دهید اهمیت فوق العاده بالایی دارد و می تواند بر انجام بازی تأثیرات مثبت یا منفی داشته باشد. سلیقه شخصی را که کنار بگذاریم، معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک ماوس پد مناسب گیمینگ وجود دارد. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چند مدل از بهترین ماوس پدهای گیمینگ سال 2021 را به شما معرفی می کنیم.

ماوس پد Razer Gigantus – بهترین انتخاب

ماوس پد Razer Gigantus – بهترین انتخاب

ماوس پدهای برند ریزر به طور کلی عالی هستند، اما ماوس پد Gigantus در میان محصولات ریزر نیز یک انتخاب ایده آل به شمار می آید! این ماوس پد از جنس پارچه است و سطح آن دارای طرحی است که هم سرعت و هم قرارگیری محکم ماوس بر روی سطح را تضمین می کند. همچنین سطح زیرین این ماوس پد از لاستیک ساخته شده که باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی میز می شود. به طوری که حرکات سریع ماوس باعث تکان خوردن ماوس پد بر روی میز نمی شود. ابعاد بزرگ ماوس پد ریزر Gigantus فضای کافی برای مانور دادن در هنگام بازی را در اختیار شما می گذارد.

ماوس پد Glorious PC Gaming Race 3XL – ابعاد فوق العاده بزرگ!

ماوس پد Glorious PC Gaming Race 3XL – ابعاد فوق العاده بزرگ!

یک ماوس پد بزرگ فقط به دلیل اینکه فضای زیادی برای حرکت دادن ماوس را در اختیار شما می گذارد، اهمیت ندارد؛ بلکه این مزیت را نیز دارد که سطح بیشتری از میز را پوشش داده و از آن در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. ماوس پد Glorious 3XL فوق العاده بزرگ است و شما می توانید کیبورد خود را نیز بر روی آن قرار دهید. همچنین این ماوس پد دارای ضخامت کمی است و از مقاومت بالایی بهره می برد. سطح زیرین این ماوس پد از لاستیک با دوام ساخته شده که باعث محکم قرار گرفتن آن بر روی میز می شود. ضمن اینکه شما می توانید ماوس پد Glorious 3XL را به سادگی مورد شستشو قرار دهید.

ماوس پد Logitech G440 – دارای سطح سخت و یکپارچه

ماوس پد Logitech G440 – دارای سطح سخت و یکپارچه

ماوس پدهای دارای سطح سخت و یکپارچه مزیت های خاص خود را دارند. چرا که هیچ گونه خرده ریز، تکه های اضافی یا گرد و غبار بر روی آنها باقی نمی ماند و ماوس به شکلی روان و سریع قادر به حرکت کردن بر روی آنها خواهد بود. ماوس پد لاجیتک G440 یکی از همین محصولات است که بالاترین سرعت و دقت در حرکت ماوس را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه سطح لاستیکی زیر آن کاملاً مقاوم و محکم است. اگر شما از ماوس گیمینگ برند لاجیتک استفاده می کنید، ماوس پد G440 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد و باعث افزایش کارایی ماوس شود.

ماوس پد SteelSeries QcK Mini – بهترین قیمت

ماوس پد SteelSeries QcK Mini – بهترین قیمت

اگر به دنبال یک ماوس پد گیمینگ با کیفیت هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی برای این موضوع بپردازید، ماوس پد SteelSeries QcK Mini را مد نظر داشته باشید. این ماوس پد بسیار مقرون به صرفه است و سطح آن از پارچه ساخته شده است. می توان گفت که این ماوس پد برای تمامی گیمرهای مبتدی و حرفه ای انتخاب مناسبی است و از DPI های متفاوت ماوس به خوبی پشتیبانی می کند. اندازه این ماوس پد کوچک است، بنابراین اگر میز کامپیوتر شما ابعاد بزرگی ندارد می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ماوس پد Razer Goliathus Extended Chroma – نورپردازی RGB

ماوس پد Razer Goliathus Extended Chroma – نورپردازی RGB

نورپردازی RGB حس و حالی متفاوت به سیستم گیمینگ شما می بخشد و اوج هیجان را برایتان به ارمغان می آورد. اغلب سخت افزارهای کامپیوتر مانند مادربرد، ماوس، کیبورد، مانیتور، کیس و... می توانند به قابلیت نورپردازی RGB مجهز باشند. اگر سیستمی با این ویژگی جمع آوری کرده اید، چه بهتر که ماوس پد شما نیز از نورپردازی RGB پشتیبانی کند! ماوس پد Goliathus Chroma یکی از محبوب ترین ماوس پدهای برند ریزر است که به سطحی روان از جنس پارچه مجهز شده است. اما یکی از مشخصه های جذاب آن قابلیت نورپردازی RGB از کناره های سطح آن است. پس استفاده از این ماوس پد سیستم گیمینگ شما را تکمیل خواهد کرد! 

ماوس پد Corsair MM200 – سایزهای متنوع

ماوس پد Corsair MM200 – سایزهای متنوع

ماوس پدهای MM200 در سایزهای متنوع عرضه شده اند و در ساخت آنها از پارچه مرغوب استفاده شده است. به طوری که این ماوس پدها بالاترین دقت در حرکت ماوس را ارائه می دهند و به خوبی از تمام ماوس های گیمینگ اپتیکال و لیزری پشتیبانی می کنند. حرکت ماوس بر روی این ماوس پدها به شکلی سریع و روان انجام می شود و شما می توانید سریع ترین واکنش را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی از خود نشان داده و از هد شات هایی دقیق و حرفه ای لذت ببرید!

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ماوس پد گیمینگ موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral