ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black از نمونه ماوس های تولید شده توسط شرکت پرطرفدار Glorious محسوب می شود. طراحان خوش ذوق شرکت گلوریوس در ساخت این مدل ماوس از طراحی کاملا ارگونومیک و وزن مناسب استفاده کرده تا کاربران از تسلط و راحتی بیشتر بهره مند شوند! از دیگر ویژگی های طراحی این مدل ماوس نیز می توان به نورپردازی RGB اشاره کرد که می تواند علاوه بالا بردن زیبایی ماوس هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی را نیز برای کاربر چندین برابر کند! حسگر Pixart 360، نرخ بازیابی برابر با 1000 هرتز، سوئیچ Omron همراه با عمری برابر با 20 میلیون کلیک، ابعاد مناسب و ... از دیگر ویژگی هایی است که شرکت گلوریوس در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس شرکت Glorious خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Glorious Model O Minus Matte Black، حرفه ای و ارگونومیک!

طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ Glorious Model O Minus Matte Black!

بدنه طراحی شده به صورت لانه زنبوری از ویژگی هایی است که شرکت گلوریوس در ساخت ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black استفاده کرده است. بدنه این مدل ماوس با توجه به سوراخ های متعددی که در اختیار دارد از تهویه هوای مناسبی برخوردار بوده تا قادر باشد هنگام استفاده ماوس در مدت زمان طولانی از عرق کردن کف دست جلوگیری کند. با این ویژگی می توان گفت که دست کاربر در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت همواره خنک و خشک بماند! در ضمن با توجه به بدنه باکیفیتی که در اختیار دارد، شما می توانید تنها با استفاده از پارچه نرم و اسپری اقدام به تمیز کردن ماوس کنید! از دیگر ویژگی هایی که شرکت Glorious در ساخت ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black مورد استفاده قرار داده می توان به بدنه و رابط باکیفیت اشاره کرد. بدنه باکیفیت این ماوس گیمینگ ارگونومیک قادر به مقاومت زیادی بوده و رابط استفاده شده نیز با توجه به بافتی که در اختیار دارد می تواند مدت زمان زیادی برای شما کاربرد داشته باشد. در ضمن رابط استفاده شده در این مدل ماوس از نوع USB 2.0 بوده و از طولی برابر با 2 متر برخوردار است. با توجه به طول مناسب رابط استفاده شده می توان گفت که شما از آزادی عمل بیشتری بهره مند خواهید بود! نورپردازی RGB نیز از دیگر ویژگی هایی است که به منظور زیباسازی و ایجاد هیجان بیشتر کاربر اضافه شده است!

طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ Glorious Model O Minus Matte Black!

حسگر Pixart 3360 و سوئیچ Omron ماوس مخصوص بازی Glorious Model O Minus Matte Black

از ویژگی ها و قابلیت های مثبتی که شرکت Glorious در ساخت ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black بهره برده می توان به حسگر بی نظیر Pixart 360 اشاره کرد. این نوع حسگر باعث می شود تا ماوس حرکات بدون نقص را هنگام انجام بازی های ویدئویی فراهم کند. از دیگر ویژگی هایی که این نوع حسگر می تواند داشته باشد نیز می توان به جلوگیری از حرکات لغزشی که به صورت ناخواسته به وجود می آید اشاره کرد. این ویژگی ها می تواند تسلط کاربر به ماوس را تا چندین برابر افزایش دهد! این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 12000 DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! در ضمن با توجه به شتابی برابر با 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! لازم به ذکر است که این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! لازم به ذکر است شرکت گلوریوس به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست این ماوس گیمینگ دقیق و سریع حداقل 20 میلیون کلیک باشد!

حسگر Pixart 3360 و سوئیچ Omron ماوس مخصوص بازی Glorious Model O Minus Matte Black

نورپردازی RGB موس گیمینگ Glorious Model O Minus Matte Black

شرکت Glorious جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی RGB استفاده کرده است. نورپردازی های استفاده شده در ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black را می توانید در زیر کناره ها و اسکرول مشاهده کنید! در ضمن نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت تغییر نوع نورپردازی این امکان را به شما می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی نوع افکت (از بین 8 افکن مختلف) و 16.8 میلیون رنگ نورپردازی را تغییر دهید! 6 کلید باکیفیت نیز از دیگر ویژگی هایی است که در ساخت ماوس گیمینگ Model O Minus Matte Black مورد استفاده قرار گرفته است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس از پایه های استانداردی نیز برخوردار است. پایه های استفاده شده در این مدل ماوس از نوع G-Skates بوده و می تواند بدون چالش خاصی برای شما کاربرد داشته باشد!

منبع: gloriousgaming