حدود اوایل ماه May بود که موتورولا گوشی Moto E32 را بدون ذکر هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن، برای عرضه به بازارهای کشورهای اروپایی معرفی کرد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته تا یک نسخه جدید از این گوشی را با نام Moto E32s معرفی کند. در این مقاله تمام اطلاعاتی را که در رابطه با این گوشی موبایل موتورولا منتشر شده، برای شما گردآوری کرده ایم.

موتورولا گوشی Moto E32s را با صفحه نمایش 90 هرتز و دوربین سه گانه 16 مگاپیکسل به بازار عرضه می کند

امکانات و مشخصات گوشی موتورولا Moto E32s

صفحه نمایش گوشی Moto E32s از سایز 6.5 اینچ برخوردار است و محل قرارگیری دوربین سلفی آن به صورت punch-hole بر روی صفحه نمایش طراحی شده است. لازم به ذکر است که دوربین جلوی این گوشی، 8 مگاپیکسلی است و عملکرد مناسبی را در هنگام ثبت عکس و ویدئوی سلفی و برقراری تماس تصویری ارائه می دهد.

نمایشگر این گوشی از رزولوشن 720x1600 پیکسل (HD+) برخوردار است و از نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز بهره می برد. پنل پشتی گوشی Moto E32s محل قرارگیری دوربین های سه گانه آن است. این دوربین ها از لنز اصلی با رزولوشن 16 مگاپیکسل، یک سنسور تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک سنسر ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل تشکیل شده اند.

موتورولا گوشی Moto E32s را با صفحه نمایش 90 هرتز و دوربین سه گانه 16 مگاپیکسل به بازار عرضه می کند

قلب تپنده گوشی موتورولا Moto E32s را تراشه مدیاتک Helio G37 تشکیل داده است. در کنار این تراشه، از 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. کاربران می توانند متناسب با نیاز خود نسبت به خرید این گوشی با حافظه رم و فضای ذخیره سازی دلخواهشان اقدام نمایند. از دیگر مشخصات گوشی موتورولا Moto E32s می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی از فناوری فست شارژ 18 واتی هم پشتیبانی می کند که به نظر می رسد برای باتری با این میزان ظرفیت چندان مناسب نباشد! پس احتمالاً برای کامل شدن شارژ باتری این گوشی، باید زمان نسبتاً زیادی را منتظر بمانید!

گوشی موتورولا Moto E32s به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است. همچنین در قسمت کناری بدنه آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. این گوشی از قابلیت تشخیص چهره برای آنلاک کردن هم پشتیبانی می کند. دیگر ویژگی های این گوشی جدید را مجهز بودن به وای فای، VoLTE، بلوتوث نسخه 5.0 و درجه حفاظتی IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) شامل می شوند. در پایان لازم به ذکر است که این گوشی با ابعاد 163.95x74.94x8.49 میلی متر و وزن 185 گرم راهی بازار خواهد شد.

موتورولا گوشی Moto E32s را با صفحه نمایش 90 هرتز و دوربین سه گانه 16 مگاپیکسل به بازار عرضه می کند

تمامی این مشخصات به همراه طراحی ظاهری گوشی Moto E32s به نسخه Moto E32 شباهت دارد. تفاوت عمده این دو نسخه، به چیپست آنها مربوط می شود. در مدل E32 از تراشه Unisoc T606 و در مدل E32s از تراشه Helio G37 استفاده شده است.

گوشی Moto E32s با قیمت 149 یورو برچسب گذاری شده است. این گوشی در رنگ های نقره ای (Misty Silver) و خاکستری (Slate Gray) عرضه می شود.

منبع: gizmochina