لنوو به تازگی چند دستگاه مختلف را معرفی کرده است که مهم ترین آنها شامل گوشی Legion Y70، تبلت Xiaoxin Pad Pro و یک قاب گوشی با ژل خنک کننده می شود. در میان دستگاه های جدید لنوو یک گیم پد نیز با نام Legion Gamepad دیده می شود که به منظور بازی کردن به صورت سیار طراحی شده است. این گیم پد از طول عمر باتری 6 ساعته بهره می برد و می توان آن را در زمره بهترین گیم پدهای موجود دسته بندی کرد.

از گیم پد لنوو Legion Gamepad با طول عمر باتری 6 ساعته رونمایی شد

گیم پد لنوو Legion فقط 40 گرم وزن دارد و طراحی جمع و جوری دارد. بدنه این گیم پد از یک فرآیند قالب گیری خاص (با تلفیق و تزریق دو نوع متریال) ساخته شده و لبه های آن شفاف است. همچنین پنل پشتی این گیم پد از جنس سیلیکون است و باعث می شود تا به دست های شما فشاری وارد نشود. ضمن اینکه جنس بدنه این گیمپد جدید لنوو به گونه ای است که دستگاه در هنگام بازی از دست شما نمی لغزد.

باتری به کار رفته در گیم پد لنوو Legion دارای ظرفیت 150 میلی آمپر ساعت است و توانایی تأمین انرژی دستگاه به مدت 6 ساعت را دارد. این باتری از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

از گیم پد لنوو Legion Gamepad با طول عمر باتری 6 ساعته رونمایی شد

گیمپد لنوو از هر دو نوع بازی با جوی استیک یا به صورت لمسی پشتیبانی می کند. همچنین امکان آن به دستگاه های ZUI از طریق بلوتوث و تنها با فشردن یک دکمه وجود دارد. لازم به ذکر است که بر روی سوئیچ کناری گیم پد لنوو Legion یک نشانگر وجود دارد که شما را به صورت لحظه ای از وضعیت عملکرد دستگاه مطلع می کند.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با گیم پد لنوو Legion Gamepad قیمت بسیار مناسب آن است. این دستگاه بین 12 تا 15 دلار قیمت دارد و حتی افراد عادی نیز با صرف بودجه ای اندک می توانند آن را تهیه کنند.

در یک سال اخیر بازار کنسول های دستی و گوشی های گیمینگ حسابی داغ شده و شرکت های مختلف اقدام به ارائه محصولات خود در این زمینه کرده اند. از جمله محبوب ترین کنسول های دستی و گوشی های گیمینگ می توان به استیم دک شرکت Valve،  گوشی گیمینگ ROG Phone 6 ایسوس اشاره کرد که علاوه بر اجرای بازی، برای کارهای دیگر و اجرای اپلیکیشن های مختلف نیز کارایی دارد.

از گیم پد لنوو Legion Gamepad با طول عمر باتری 6 ساعته رونمایی شد

اما اگر به دنبال این هستید که به ساده ترین شکل ممکن گوشی موبایل یا تبلت خود را به یک کنسول دستی تبدیل کنید و حس بازی کردن با گیم پد را تجربه نمایید، گیم پد لنوو Legion یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. در واقع این گیم پد، گوشی یا تبلت شما را به یک کنسول دستی ساده تبدیل می کند و لحظات خوشی را برای شما رقم می زند. این گیم پد می تواند در هنگام منتظر ماندن در ایستگاه اتوبوس یا فرودگاه شما را سرگرم کند! همچنین می تواند به شما کمک کند تا زمان منتظر ماندن در مطب دکتر را با استرس کمتری بگذرانید و سر خود را با بازی کردن گرم نمایید! همچنین شما میتوانید برای لذت بردن بیشتر از گیم از ایربادزهای وایرلس گیمینگ مانند ایربادز وایرلس جدید HyperX Cloud MIX Buds نیز که مناسب گیمرها است استفاده کنید. به هر حال پیش بینی می شود که این گیم پد لنوو Legion به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

منبع: gizmochina