گوشی های سری Blade A41 برند ZTE به زودی راهی بازار خواهند شد. این سری از گوشی ها شامل سه مدل با نام های Blade A41، Blade A41 Ultra و Blade A41 Ultra Extreme Edition می شود. تمامی این سه مدل دارای ویژگی های گوشی های پرچم دار هستند. مدل Ultra Extreme Edition یک نسخه رده بالا و اختصاصی در میان این سه مدل به حساب می آید.

برند ZTE گوشی های سری Blade A41 را راهی بازار می کند

در گوشی های ZTE Blade A41 Ultra و A41 Ultra Extreme Edition از نسل سوم تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش استفاده شده است. به تازگی ZTE گوشی Axon A40 Ultra را به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 8 Gen 1 که در آن از این تکنولوژی دوربین استفاده شده، معرفی کرده بود.

هر دو گوشی ذکر شده در بالا دارای صفحه نمایش خمیده با ماژول دوربین مستطیلی شکل در پنل پشتی هستند. در رابطه با مشخصات سخت افزاری، این گوشی ها به تراشه پرچم دار کوالکوم، اسنپ دراگون 8 Gen 1 مجهز هستند. همچنین در آنها از حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده شده است. ضمن اینکه این گوشی ها از باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برند.

برند ZTE گوشی های سری Blade A41 را راهی بازار می کند

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی ZTE Blade A41 Ultra دارای ماژول دوربین سه گانه است. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 64 مگاپیکسل بهره می برد و از فناوری OIS پشتیبانی می کند. در کنار این دوربین از یک لنز زاویه باز با رزولوشن 50 مگاپیکسل و یک لنز تله فوتوی پریسکوپ با رزولوشن 8 مگاپیکسل استفاده شده است. گوشی Ultra Extreme Edition نیز به لنز اولترا واید سونی IMX787 با رزولوشن 64 مگاپیکسل و لنز تله فوتوی 64 مگاپیکسلی مجهز است.

این مشخصات برای گوشی ZTE Blade A41 کمی متفاوت است. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت می گیرد و در آن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری فست شارژ 66 واتی استفاده شده است. لازم به ذکر است که این گوشی به سیستم عامل اندروید با چیپ رمزگذاری اختصاصی مجهز است که ویژگی های امنیتی آن را ارتقا داده است.

برند ZTE گوشی های سری Blade A41 را راهی بازار می کند

شرکت ZTE در رابطه با تاریخ دقیق عرضه این گوشی ها به بازار اطلاعاتی را مطرح نکرده است. با این حال با توجه به اینکه مشخصات این سری از گوشی های ZTE به طور تقریباً کامل منتشر شده اند، می توان انتظار داشت که این گوشی ها به زودی راهی بازار شوند. همچنین اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت گوشی های سری ZTE Blade A41 اعلام نشده است. کارشناسان معتقدند که این گوشی ها (به خصوص نسخه های Blade A41 Ultra و A41 Ultra Extreme Edition) قیمتی در حد و اندازه های گوشی های پرچم دار داشته باشند. به خصوص تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش بر روی قیمت این گوشی ها مؤثر بوده است. به هر حال به نظر می رسد که برای اطلاع از اخبار تکمیلی در رابطه با این موارد، باید حدود چند هفته ای را منتظر بمانیم!

منبع: gizmochina