موتورولا در کنار گوشی Moto G42، گوشی Moto G62 5G را نیز به تازگی معرفی کرده است. این گوشی در واقع یک گوشی اقتصادی 5G است که در آن از چیپست سری 4 اسنپ دراگون استفاده شده است. دیگر مشخصات کلیدی این گوشی را صفحه نمایش 120 هرتز، ساختار دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهند. در ادامه تمام اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوشی موتورولا Moto G62 5G تا به این لحظه را برای شما گردآوری کرده ایم.

امکانات و مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto G62 5G

از پنل جلویی این گوشی شروع می کنیم. گوشی موتورولا Moto G62 5G به صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل IPS مجهز است. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد و در بالای آن یک punch-hole دیده می شود. این قسمت محل قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی است که کارایی مناسبی برای ثبت سلفی و تماس تصویری ارائه می دهد.

امکانات و مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto G62 5G

ماژول دوربین پشت گوشی Moto G62 5G شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین از یک لنز اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زاویه دید 118 درجه استفاده شده است. همچنین این گوشی به یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل مجهز است. بر روی این گوشی دارای ساختار دوربین سه گانه به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید 12 نصب خواهد بود و در آن از رابط کاربری MyuX استفاده می شود.

مشخصات بخش داخلی گوشی Moto G62 5G را تراشه اسنپ دراگون 480 پلاس به همراه 4 گیگابایت حافظه رم تشکیل می دهند. همچنین این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و به درگاه کارت حافظه جانبی microSD نیز مجهز است. پس امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی آن وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که وظیفه تأمین انرژی این گوشی بر عهده باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که از فناوری فست شارژ TurboPower با توان 20 وات پشتیبانی می کند.

گوشی جدید موتورولا Moto G62 5G دارای نمایشگر 120 هرتز و تراشه اسنپ دراگون 480 پلاس است

دیگر مشخصات گوشی موتورولا Moto G62 5G شامل حسگر اثر انگشت در کناره بدنه و پشتیبانی از تشخیص چهره است. همچنین این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به وای فای 802.11ac، بلوتوث نسخه 5.1، GPS، NFC، پورت شارژ USB-C و اسپیکر استریوی سازگار با فناوری دالبی اتموس مجهز است.

زمان عرضه و قیمت گوشی موتورولا Moto G62 5G

موتورولا هنوز اطلاعاتی را در رابطه با قیمت و زمان عرضه گوشی Moto G62 5G اعلام نکرده است. با این وجود اعلام شده است که این گوشی دارای رنگ بندی سربی و سبز خواهد بود. در مجموع می توان گفت که این گوشی برای استفاده افرادی طراحی شده که قصد خرید یک گوشی 5G اقتصادی را دارند در نظر گرفته شده است. گوشی Moto G62 5G یک گوشی اقتصادی با مشخصات فنی میان رده است که امکان دسترسی به شبکه پرسرعت 5G را برای کاربران معمولی تر فراهم می آورد.

زمان عرضه و قیمت گوشی موتورولا Moto G62 5G

منبع: gizmochina