شرکت Tecno به صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد با برگزاری یک مراسم، یک گوشی جدید از خانواده Camon 19 را معرفی کند. با توجه به اینکه گوشی Camon 19 Neo پیش از این از جانب این شرکت معرفی شده است، این احتمال می رود که در مراسم یاد شده، شاهد معرفی مدل استاندارد Camon 19 یا مدل Camon 19 Pro 5G باشیم. به هر حال، در این مقاله به مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی Tecno Camon 19 Neo نگاهی انداخته ایم که می تواند برای علاقه مندان جذاب باشد. پس با ما همراه باشید.

امکانات و مشخصات فنی گوشی Tecno Camon 19 Neo

از صفحه نمایش گوشی Camon 19 Neo شروع می کنیم. این گوشی به صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع  IPS LCD مجهز است که در قسمت بالایی آن یک punch-hole دیده می شود. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است و از نرخ نوسازی تصویر حداکثر 90 هرتز پشتیبانی می کند. برای حفظ امنیت این گوشی نیز سنسور اثر انگشت در قسمت کناری بدنه آن تعبیه شده است.

گوشی Tecno Camon 19 Neo با دوربین سه گانه 48MP و باتری 5000mAh معرفی شد

پنل پشتی گوشی Tecno Camon 19 Neo محل قرار گرفتن دوربین سه گانه (شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی) به همراه فلش LED آن است. در طراحی پنل پشتی این گوشی از الگوی الماس مانند الهام گرفته شده و جلوه ای شیک، جذاب و زیبا به آن بخشیده است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی جدید برند تکنو نیز از رزولوشن 32 مگاپیکسل برخوردار است و قادر است تا با بالاترین کیفیت به ثبت عکس و ویدئوی سلفی بپردازد!

گوشی Tecno Camon 19 Neo با دوربین سه گانه 48MP و باتری 5000mAh معرفی شد

اما مشخصات سخت افزاری این گوشی موبایل جدید چیست؟ قلب تپنده گوشی Tecno Camon 19 Neo را تراشه Helio G85 تشکیل داده است. همچنین این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است. نکته قابل ذکر در این رابطه این است که یک درگاه کارت حافظه microSD برای این گوشی در نظر گرفته شده است. پس کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه های جانبی میکرو اس دی، حافظه ذخیره سازی آن را به میزان دلخواه خود ارتقا دهند.

گوشی Camon 19 Neo برند تکنو انرژی مورد نیاز خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در آن تأمین می کند. این گوشی از فناوری شارژ سریع با توان 18 وات پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر از سیستم عامل اندروید بهره می برد و در آن از رابط کاربری اختصاصی تکنو به نام HiOS استفاده شده است.

گوشی Tecno Camon 19 Neo با دوربین سه گانه 48MP و باتری 5000mAh معرفی شد

قیمت گوشی تکنو Camon 19 Neo

این گوشی هوشمند در حال حاضر برای خرید عمومی در کشور بنگلادش عرضه شده است. قیمت نسخه 6GB + 128GB آن در این کشور حدود 196 دلار تعیین شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی در بازار کشورهای دیگر هم عرضه می شود یا Tecno برنامه ای برای این موضوع ندارد. همچنین مشخص نیست که در صورت عرضه آن در کشورهای دیگر، کدام کشورها مقصد این گوشی خواهند بود.

منبع: gizmochina