سامسونگ در جدیدترین اقدامات خود، گوشی Galaxy Wide 6 را روانه بازارهای کشور کره جنوبی کرده است. این گوشی به عنوان جایگزین مدل گلکسی واید 5 معرفی شده که در سپتامبر سال گذشته به بازار آمده بود. همانند نسل قبلی، گوشی واید 6 به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز شده است. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می توان به صفحه نمایش 50 هرتز و ساختار دوربین سه گانه اشاره کرد. در واقع این گوشی میتواند هم رده گوشی های میان رده 5G سامسونگ Galaxy F52 یا گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G باشد که سامسونگ در سال گذشته از آنها رونمایی کرده بود. در ادامه می توانید تمام اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی، اعم از مشخصات فنی، امکانات و قیمت را مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی Wide 6 با نمایشگر 90 هرتز، تراشه دایمنسیتی 700 و دوربین سه گانه 50MP معرفی شد

امکانات و مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی واید 6

از صفحه نمایش شروع کنیم! گوشی Galaxy Wide 6 به صفحه نمایش LCD با سایز 6.5 اینچ مجهز است که رزولوشن HD+ (معادل با 720x1600 پیکسل) را ارائه می دهد. صفحه نمایش این گوشی از نسبت تصویر 20:9 بهره می برد و یک بریدگی به شکل قطره آب در بالای آن دیده می شود. این بریدگی محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی است.

بر روی پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی واید 6 شاهد قرارگیری ماژول دوربین هستیم که لنزها در آن به صورت عمودی و زیر هم طراحی شده اند. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسل و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسل آن را همراهی می کنند. همچنین یک فلش LED در کنار این دوربین ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است که گوشی جدید سامسونگ با رابط کاربری One UI که بر اساس اندروید 12 توسعه یافته، عرضه شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی Wide 6 با نمایشگر 90 هرتز، تراشه دایمنسیتی 700 و دوربین سه گانه 50MP معرفی شد

باتری به کار رفته در گوشی گلکسی واید 6 از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. همان طور که اشاره شد، در این گوشی از تراشه دایمنسیتی 700 استفاده شده است. همچنین پیکربندی حافظه این مدل به صورت 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اعلام شده است. کاربران می توانند با استفاده از اسلات کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، ظرفیت حافظه داخلی این گوشی را ارتقا دهند.

در رابطه با امکانات مربوط به حوزه امنیت، باید گفت که گوشی گلکسی واید 6 از قابلیت هایی مانند امکان آنلاک شدن با تشخیص چهره بهره می برد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی در کناره بدنه آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، سازگاری با شبکه ارتباطی 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، NFC، پورت شارژ USB-C و جک صدای 3.5 میلی متری اشاره کرد. لازم به ذکر است که گوشی Wide 6 نسخه تغییر نام یافته Galaxy A13 5G است که پیش از این در کشورهای دیگر در دسترس قرار گرفته بود. احتمال می دهیم این گوشی بتواند در کنار کاربردی ترین گوشی های میان رده سامسونگ خوش بدرخشد.

امکانات و مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی واید 6

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی واید 6

گوشی گلکسی واید 6 به طور اختصاصی برای عرضه در کشور کره جنوبی عرضه شده است. این گوشی در رنگ های مشکی، سفید و آبی راهی بازار این کشور شده و قیمت آن حدود 256 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina