بسیاری از ما در ادارات شلوغی کار می کنیم که اکثر کارمندان آن با کامپیوتر زیاد کار می کنند! در این شرایط اگر کیبورد صدای زیادی از خود در هنگام تایپ تولید کند، با هیاهویی عجیب در سر کار مواجه خواهید شد و تمرکز خود را برای کار کردن از دست خواهید داد! بنابراین شکلی نیست که باید از کیبوردی در ادارات و شرکت ها استفاده شود که عملکردی نرم و روان داشته و صدای کمی از خود تولید کند. خوشبختانه این روزها کیبوردهای کم صدای متعددی در بازار موجود است که در این بخش چند مدل از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کیبورد بدون سیم Logitech K780 – بهترین انتخاب در مجموع

کیبورد بدون سیم Logitech K780 – بهترین انتخاب در مجموع

کیبورد لاجیتک K780 یکی از بهترین کیبوردهای کم صدای موجود در بازار است که از بدنه ای محکم همراه با کلیدهایی نرم و بزرگ بهره می برد. کلیدهای این کیبورد از طراحی دایره ای برخوردارند و این موضوع به جذاب تر شدن ظاهر آن کمک زیادی کرده است. همچنین ضخامت این کیبورد بسیار کم است و به سادگی می توان آن را به مکان های مختلف حمل کرد. سایر ویژگی های کیبورد لاجیتک K780 را طول عمر عالی باتری (تا دو سال) و سازگاری کامل با تمامی دستگاه های مدرن و امروزی در سرتاسر جهان تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که این کیبورد دارای یک پایه نگهدارنده برای قرار دادن تبلت یا گوشی هوشمند نیز هست.

کیبورد و ماوس بدون سیم Jelly Comb – سبک و باریک

کیبورد و ماوس بدون سیم Jelly Comb – سبک و باریک

کیبورد فوق باریک Jelly Comb یک انتخاب عالی برای کسانی است که علاوه بر کم صدا بودن کیبورد، قابلیت حمل و جابجایی آسان آن نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. این کیبورد بدون سیم است و از طریق دانگل USB به کامپیوتر متصل می شود. ضخامت کم و وزن سبک این کیبورد سبب شده تا بتوان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در هنگام مسافرت دانست. در کنار کیبورد Jelly Comb یک ماوس نیز ارائه می شود. پس خرید این مجموعه برای شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.

کیبورد Razer BlackWidow Lite TKL – بهترین مدل میان کیبوردهای فاقد نام پد

کیبورد Razer BlackWidow Lite TKL – بهترین مدل میان کیبوردهای فاقد نام پد

اگر به کیبوردی نیاز دارید که فضای افقی زیادی را اشغال نکند و به کلیدهای اعداد (Num Pad) در کارهای روزانه تان نیازی ندارید، کیبورد BlackWidow Lite TKL ساخت برند ریزر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این کیبورد فوق العاده با دوام است و کلیدهای مکانیکی آن عملکردی بی صدا از خود ارائه می دهند. همچنین این کیبورد از نور پس زمینه RGB با قابلیت شخصی سازی هم برخوردار است و در محیط های تاریک هم کارایی بالایی دارد.

کیبورد Razer Cynosa V2 – مقاوم در برابر آب

کیبورد Razer Cynosa V2 – مقاوم در برابر آب

از دیگر کیبوردهای بدون صدای خوش ساخت باید به کیبورد ریزر Cynosa V2 اشاره کنیم که به کلیدهایی نرم، بی صدا و کاملاً راحت مجهز است. این کیبورد به صورت ضد آب طراحی شده و اگر به طور اتفاقی لیوان چای شما در محل کار بلغزد و چای بر روی آن بریزد، آسیب نخواهد دید! همانند مدل BlackWidow، این مدل هم از قابلیت نور پس زمینه RGB بهره می برد که می توانید آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود تنظیم و کنترل نمایید.

کیبورد Logitech Ergo K860 – طراحی کاملاً ارگونومیک

کیبورد Logitech Ergo K860 – طراحی کاملاً ارگونومیک

طراحی متمایز و نحوه قرارگیری V شکل کلیدهای کیبورد لاجیتک Ergo K860 باعث شده تا این مدل به یکی از مدل های خاص و جذاب تبدیل شود! این کیبورد برای کاربرانی که به فضای زیادی برای قرارگیری دست هایشان در هنگام تایپ نیاز دارند، انتخاب ایده آلی است و هیچ گونه احساس ناراحتی برای مچ دست ایجاد نمی کند. همچنین کلیدهای این کیبورد فوق العاده کم صدا و نرم هستند و عملکردی روان و سریع از خود نشان می دهند.

برای خرید انواع کیبورد کم صدای موجود در بازار با بهترین قیمت می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: theverge