شرکت Colorful که بیشتر برای ساخت کارت گرافیک برای کامپیوتر رومیزی شناخته می شود، یک کامپیوتر all-in-one گیمینگ را معرفی کرده است. این کامپیوتر بدون کیس که با نام G-ONE PLUS معرفی شده، به پردازنده های نسل 12 سری core اینتل و کارت گرافیک های سری RTX انویدیا مجهز خواهد بود. بیایید به مشخصات فنی و امکانات کامپیوتر all-in-one گیمینگ Colorful G-ONE PLUS نگاهی بیندازیم!

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس گیمینگ Colorful G-ONE PLUS

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس گیمینگ Colorful G-ONE PLUS

از طراحی ظاهری شروع می کنیم! حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دستگاه all-in-one در سه سمت بسیار باریک است و این موضوع جلوه ای مدرن و امروزی به آن بخشیده است. کاربر می تواند شیب صفحه نمایش این دستگاه را به میزان 15 درصد تغییر دهد یا آن را به میزان 15 درجه به صورت افقی به سمت راست یا چپ بچرخاند. لازم به ذکر است که کامپیوتر همه کاره G-One Plus به یک دوربین با قابلیت پنهان شدن و داک شارژ وایرلس Qi به صورت پیش فرض مجهز است.

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس گیمینگ Colorful G-ONE PLUS

صفحه نمایش این دستگاه دارای سایز 31.5 اینچ است و از رزولوشن 2K معادل با 2560x1440 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر حداکثر 165 هرتز برخوردار است. پنل IPS به کار رفته در این صفحه نمایش، توانایی پوشش دهی محدوده رنگ 99% sRGB را دارد. پایه این صفحه نمایش، در واقع نقش کیس کامپیوترهای رومیزی را ایفا می کند و محل قرارگیری قطعات دستگاه است.

کامپیوتر بدون کیس Colorful G-One Plus با سه کانفیگ مختلف از لحاظ پردازنده ارائه می شود: پردازنده Intel Core i5 12500H، پردازنده Intel Core i7 12700H و پردازنده Intel Core i9 12900H. در رابطه با کارت گرافیک نیز این دستگاه به کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 (نسخه لپ تاپ) مجهز خواهد بود. سایر مشخصات این کامپیوتر همه کاره را مجهز بودن به دو اسپیکر استریوی 5 واتی و قابلیت شخصی سازی کامل نورپردازی RGB تشکیل می دهند.

کامپیوتر همه کاره G-One Plus از سیستم خنک کننده عمودی بهره می برد و گرما را به سمت بالا دفع می کند. هم پردازنده و هم کارت گرافیک این دستگاه به سیستم خنک کننده اختصاصی مجهز هستند که شامل چهار هیت پایپ 10 میلی متری، یک هیت پایپ 8 میلی متری و دو توربو فن 52 شاخه می شود.

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس گیمینگ Colorful G-ONE PLUS

پورت های ورودی خروجی این کامپیوتر all-in-one شامل HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 جهت اتصال به مانیتور دوم می شود. همچنین این دستگاه دارای دو پورت USB 2.0، یک پورت 2.5GbE LAN، یک پورت USB Type-C (USB 3.2 Gen 2) و یک پورت ورودی برق DC می شود. در کناره های بدنه این کامپیوتر همه کاره حرفه ای نیز پورت های USB برای اتصال به ماوس و کیبورد و یک جک صدا برای اتصال به هدفون تعبیه شده است.

زمان عرضه و قیمت کامپیوتر همه کاره گیمینگ Colorful G-One Plus

شرکت Colorful کامپیوتر دسکتاپ G-ONE PLUS را در نسخه Core i7 12700H با قیمت 1999 دلار راهی بازار خواهد کرد. زمان عرضه و قیمت نسخه های Core i5 و Core i9 این دستگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina