شیائومی اولین پرینتر چندکاره خود را با نام Xiaomi K200 معرفی کرده و به صورت رسمی وارد بازار این دستگاه ها شده است! این پرینتر از نوع لیزری است و به چندین قابلیت کاربردی مجهز است. از جمله این قابلیت ها می توان به چیپ داخلی NFC اشاره کرد که از عملیات تک لمسی (one-touch) پشتیبانی می کند. پرینتر لیزری شیائومی K200 از قابلیت تعویض تونر و پرینت تک لمسی برخوردار است و قابلیت انجام سه عملکرد مختلف را دارد.

شیائومی پرینتر لیزری سه کاره K200 را با برچسب قیمت 225 دلار معرفی کرد

پرینتر شیائومی K200 از قابلیت های پرینت، فوتوکپی و اسکن برخوردار است و با برچسب قیمت 225 دلار عرضه شده است. این پرینتر سه کاره از طریق رابط USB به کامپیوتر متصل می شود؛ اما امکان اعمال تنظیمات بر روی آن از طریق اپلیکیشن های Mijia و Mi Printing وجود دارد. این اپلیکیشن ها بر روی دستگاه های اندرویدی و iOS قابل نصب هستند.

البته پرینتر Xiaomi K200 از اتصال وایرلس به انواع پلتفرم ها، شامل اندروید، iOS، ویندوز و مک پشتیبانی می کند. این پرینتر از قابلیت Air Tap برخوردار است که این امکان را فراهم می آورد تا اتصال وایرلس و ارسال فایل جهت پرینت به دستگاه، تنها با یک لمس انجام شود. به این ترتیب نیازی به استفاده از کابل نخواهید داشت و کار با این پرینتر بدون هیچ گونه محدودیتی برای شما امکان پذیر خواهد بود.

شیائومی پرینتر لیزری سه کاره K200 را با برچسب قیمت 225 دلار معرفی کرد

پرینتر لیزری شیائومی K200 از قابلیت پرینت به صورت drag-and-drop در اپلیکیشن نسخه وب Xiaomi Print Web Edition پشتیبانی می کند. در این حالت نیازی به نصب درایور پرینتر بر روی کامپیوتر وجود ندارد و تنها کافی است تا فایل مورد نظرتان را به صورت drag-and-drop به صفحه وب سایت اضافه کنید.

در این پرینتر از تونر فوق العاده با کیفیت استفاده شده که منجر به انجام چاپ و کپی با بالاترین میزان وضوح و ماندگاری می شود. پرینتر K200 شیائومی به گونه ای طراحی شده که تعویض تونر آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. تنها کافی است تا جایگاه قرارگیری تونر این پرینتر را به سمت جلو بکشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. از این جهت برای تعویض تونر، نیازی به مراجعه به سرویس کار پرینتر وجود نخواهد داشت.

شیائومی پرینتر لیزری سه کاره K200 را با برچسب قیمت 225 دلار معرفی کرد

تونر اورجینال به کار رفته در پرینتر لیزری شیائومی K200 از ظرفیتی معادل با چاپ 4000 برگ برخوردار است. همچنین می توان از این تونر کارتریج برای انجام 8000 کپی استفاده کرد. در این خبر به مجهز بودن این پرینتر به قابلیت چاپ دو رو اشاره ای نشده و همین طور اطلاعات مربوط به بخش اسکن آن در هاله ای از ابهام قرار دارد!

هنوز در رابطه با زمان عرضه جهانی پرینتر شیائومی K200 اطلاعاتی منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این پرینتر در خارج از مرزهای کشور چین نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر. به هر حال چیزی که جلب توجه می کند این است که شیائومی نیز به بازار پرینترهای لیزری وارد شده و باید بیینیم که می تواند با برندهای با سابقه و معتبری مانند HP، Lexmark، سامسونگ و... رقابت کند یا خیر!

منبع: gizmochina