هدست وایرلس Nokia WHP-101 به تازگی وارد بازارهای چین شده است. از میان برخی از ویژگی های کلیدی این هدست جدید نوکیا می توان به طول عمر باتری عالی 60 ساعته، طراحی ارگونومیک و درایورهای 40 میلی متری اشاره کرد. این هدست وایرلس پیش از این در ماه May در کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته بود و حالا به بهانه عرضه آن در چین، نگاهی به مشخصات آن خواهیم انداخت. با ما همراه باشید.

نوکیا یک هدست بلوتوث وایرلس جدید به نام WHP-101 با قیمت حدود 22 دلار معرفی کرده است

امکانات و مشخصات فنی هدست نوکیا WHP-101

هدست نوکیا WHP-101 وزن سبکی دارد و فضای داخلی آنها از فوم نرم ساخته شده است. همچنین امکان تنظیم ارتفاع هدبند آن وجود دارد. به این ترتیب استفاده طولانی مدت از آن باعث ایجاد ناراحتی و مزاحمت برای کاربر نمی شود. متریال به کار رفته در این هدست سبک و راحت کمترین فشار را به گوش کاربر وارد می کند و حس راحتی را برای او به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که درایورهای هدست نوکیا WHP-101 چهل میلی متری هستند و با توجه به این ابعاد بزرگ، می توان از انتقال صدای با کیفیت آنها همراه با بیس اضافی اطمینان داشت.

برای اتصال به دستگاه های دیگر، هدست نوکیا WHP-101 به بلوتوث نسخه 5.1 مجهز شده است. این هدست دارای میکروفون داخلی نیز هست و به کاربر امکان مکالمه بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی را می دهد. از دیگر مشخصات این هدست می توان به امپدانس داینامیک 32 اهم و حساسیت 98 دسی بل اشاره کرد. محدوده فرکانس پاسخ دهی این هدست نیز بین 20 هرتز تا 20000 هزار هرتز عنوان شده است.

امکانات و مشخصات فنی هدست نوکیا WHP-101

هدست نوکیا WHP-101 از قابلیت تا شدن برخوردار است و حمل و جابجایی آن برای کاربر فوق العاده آسان خواهد بود. نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه، پشتیبانی از پروتکل های HFP، HSP، AVRCP و A2DP و سازگاری با هر دو پلتفرم اندروید و iOS است. به این ترتیب محدودیتی برای استفاده از این هدست نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی های کاربردی هدست نوکیا WHP-101 باید به سازگاری آن با دستیار صوتی Google Assistant اشاره کرد. با بهره بردن از این قابلیت، می توانید تنظیمات مورد نظر خود را در هنگام گوش دادن به موسیقی یا مکالمه، از طریق فرامین صوتی بر روی این هدست اعمال کنید.

نوکیا یک هدست بلوتوث وایرلس جدید به نام WHP-101 با قیمت حدود 22 دلار معرفی کرده است

نوکیا برای کسانی که شارژدهی باتری برایشان مهم تر از سایر معیارها است خبرهای خوشی دارد! چرا که هدست WHP-101 از طول عمر باتری عالی 60 ساعته بهره می برد! باتری به کار رفته در این هدست از ظرفیتی معادل با 800 میلی آمپر ساعت برخوردار است و در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. برای شارژ کردن این دستگاه باید از کابل USB-C استفاده کنید که بالاترین سرعت و کیفیت در شارژ را به ارمغان می آورد. به طور کلی می توان گفت که سرعت شارژ و طول عمر باتری هدست نوکیا WHP-101 با توجه به قیمت 22 دلاری واقعاً عالی هستند و ارزش خرید این محصول را بالاتر برده اند. از این جهت پیش بینی می شود که این هدست نوکیا بتواند به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. لازم به ذکر است که شما میتوانید جهت خرید انواع هدست بی سیم و با سیم به وب سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: gizmochina