شارپ یکی از بزرگترین مانیتور صنعتی های دنیا را با نام PN-V701 معرفی کرده است. این مانیتور صنعتی 70 اینچ برای استفاده در اتاق های کنترل و نظارتی و مصارف تبلیغاتی در مکان های عمومی از بهترین انتخاب ها است و از شدت روشنایی عالی 700 cd/m2 بهره می برد. همچنین در این دستگاه مانیتور صنعتی از تکنولوژی پیشرفته UCCT شارپ استفاده شده که منجر به نمایش رنگ ها با بالاترین میزان شفافیت می شود. به طوری که توجه رهگذران در مکان های عمومی را جلب کرده و به شما در افزایش فروش محصولاتتان کمک زیادی می کند.

با مانیتور 70 اینچ شارپ PN-V701 توجه رهگذران را به تبلیغات خود جلب کنید!

هر چه بزرگتر بهتر!

مانیتور صنعتی شارپ PN-V701 به طور اختصاصی برای نصب و استفاده به صورت مولتی اسکرین طراحی شده است. این دستگاه هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل نصب است و انعطاف بالایی برای استفاده در مکان های مختلف دارد. اما نکته قابل توجه در رابطه با این مانیتور صنعتی تبلیغاتی ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش آن است که هم ظاهری مدرن به دستگاه داده و هم امکان نصب چند مانیتور صنعتی در کنار یکدیگر را فراهم می آورد. ابعاد 70 اینچی این مانیتور صنعتی بزرگ به شما اجازه می دهد تا با استفاده از تعداد کمتری نمایشگر، دیوارهای تبلیغاتی تشکیل دهید.

تکنولوژی پیشرفته Sharp UCCT

به منظور دستیابی به بهترین کیفیت نمایش، شارپ در مانیتور PN-V701 از تکنولوژی اختصاصی UCCT که مخفف Uniform Colour Calibration Technology است بهره برده است. این تکنولوژی کاربردی دو عملکرد مختلف را ارائه می دهد: اولین عملکرد به تنظیم رنگ و میزان روشنایی اتوماتیک در تمامی نقاط صفحه نمایش است. به خصوص در هنگام قرار گرفتن چند مانیتور صنعتی در کنار هم، این تکنولوژی سبب می شود که رنگ ها در تمامی مانیتورها یکسان و یکدست نمایش داده شوند. همچنین این تکنولوژی باعث نمایش تصاویر با تنظیمات داینامیک می شود و نقش زیادی در افزایش طول عمر پنل دستگاه دارد. چرا که این دستگاه شدت روشنایی را به صورت داینامیک و متناسب با نور محیط تنظیم می کند. به این ترتیب مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج در تمام طول ساعات شبانه روز با بالاترین میزان شدت روشنایی عمل نمی کند و طول عمر آن ارتقا پیدا می کند.

تکنولوژی پیشرفته Sharp UCCT

امکان استفاده به صورت 24/7

دوام بالا از دیگر مشخصات مانیتور صنعتی 70 اینچ شارپ است که امکان نمایش تصاویر به صورت بدون وقفه و متوالی را فراهم می آورد. به طوری که می توان از مانیتور صنعتی شارپ مدل PN-V701 به شکل 24/7 استفاده کرد. به این معنا که این دستگاه مانیتور صنعتی توانایی نمایش تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را دارد. این ویژگی به خصوص در اتاق های کنترل و نظارت کارایی بالایی دارد و امکان بررسی 24 ساعته را فراهم می کند. همچنین این ویژگی این نمایشگر تبلیغاتی را برای استفاده در مکان های عمومی و مصارف تبلیغاتی در خرده فروشی ها بسیار مناسب کرده است.

معرفی مشخصات فنی

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر مانیتور صنعتی مدل PN-V701 هستند باید بگوییم که رزولوشن این دستگاه برابر با Full HD (1920x1080) است. همچنین این مانیتور صنعتی از نسبت کنتراست 4000:1 و نور پس زمینه LED بهره می برد و سایه روشن ها و نواحی دارای رنگ مشکی را با وضوحی مناسب به نمایش می گذارد. زاویه دید وسیع 178 درجه ای یکی دیگر از مشخصات این دستگاه است که باعث وضوح عالی تصویر در تمام زوایا می شود. مانیتور صنعتی 70 اینچ شارپ PN-V701 به پورت های متعددی نیز مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. پورت های ورودی این دستگاه نمایشگر صنعتی شامل دو پورت HDMI، یک پورت Mini D-sub، DisplayPort، جک 3.5 میلی متری، سریال و DVI-D می شود. همچنین این دستگاه دارای خروجی های DP، سریال و جک 3.5 میلی متری صدا است.

شما می توانید نسبت به خرید انواع مانیتور صنعتی با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در جریان جدیدترین قیمت مانیتور صنعتی 70 اینچ و دیگر مدل های برندهای مختلف قرار دهند. همچنین می توانید نسبت به خرید مانیتور صنعتی شارپ به صورت اینترتنی از وب سایت ما اقدام کنید.

منبع: sharpdisplaysolutions