همانطور که می دانید، برند سامسونگ در زمینه طراحی و تولید مانیتورهای منحنی پیشرو بوده است. این شرکت، از زمانی که برای اولین بار در سال 2015 نمایشگرهای نوآورانه را به جهان معرفی کرد، بازار مانیتورهای خمیده را رهبری و در دست گرفته است. در واقع مانیتورهای منحنی سامسونگ همواره رتبه اول را در سهم بازار داشته و دارند. این انحنا که از سال ‌ها نوآوری به وجود آمده است، شکل نمایشگر بصری را تغییر می ‌دهد و یک دید گسترده و بهتر در اتاق های کار یا هنگام اجرای بازی ها ارائه می دهد.

در مورد مانیتور خمیده سامسونگ SAMSUNG LC24T550FD-M بیشتر بدانیم!

یک مانیتور با میدان دید وسیع و گسترده

مانیتور سامسونگ SAMSUNG LC24T550FD-M یکی از مانیتورهای خمیده برند سامسونگ است که با نمایشگر 24 اینچی و پایه های زیبا راهی بازار شده است. این مانیتور، در مقایسه با مانیتورهای معمولی که انحنای کمتری دارند، با برخورداری از درجه انحنا 1000R با میدان دید انسان بسیار مناسب است و فشار کمتری به چشم ها وارد می کند؛ چرا که در حین استفاده مداوم، تنها با یک نگاه می توان کل صفحه را مشاهده کرد.

یک مانیتور با میدان دید وسیع و گسترده

مانیتور سامسونگ LC24T550FD-M : آنچه گیمرها می خواهند

مانیتور SAMSUNG LC24T550FD-M  بازی یکپارچه ای را ارائه می دهد. چرا که این مانیتور با کیفیت، از نرخ تازه سازی 75 هرتز و مدت زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه بهره می برد و با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync ، تصاویر بی عیب و نقص و روانی را در هنگام اجرای بازی ها نشان می دهد و شما را به طور واقع گرایانه ای در بازی ها غوطه ور می کند.

با خرید مانیتور سامسونگ SAMSUNG LC24T550FD-M دیگر نگرانی بابت چشمان خود نخواهید داشت و به راحتی می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. فناوری پیشرفته راحتی چشم LC24T550FD-M فشار چشم را برای انجام محاسبات طولانی راحت ‌تر کاهش می ‌دهد. فناوری Flicker Free نیز به طور مداوم سوسو زدن های خسته کننده و آزاردهنده صفحه را حذف می کند، در حالی که حالت فناوری Eye Saver نور آبی ساطع شده را به حداقل می رساند که نتیجه آن شاداب تر ماندن چشمان شما برای مدت طولانی تری است.

در ادامه باید بگوییم که سامسونگ، میزان روشنایی و کنتراست مانیتور  LC24T550FD-Mخود را به ترتیب برابر با 250cd/m2 و 3000:1 در نظر گرفته است که می توان گفت در نمایش عمق رنگ مشکی و میزان شفافیت در رنگ های روشن بسیار قابل قبول عمل کرده است.

مانیتور سامسونگ LC24T550FD-M : آنچه گیمرها می خواهند

اتصال آسان به منابع دیجیتال و آنالوگ

گفتنی است که مانیتور خمیده سامسونگ LC24T550FD-M با برخورداری از پورت های آنالوگ و دیجیتال VGA، HDMI و DisplayPort به شما امکان می دهد این دستگاه را به طور همزمان به منابع مختلف مانند کیس، پروژکتور، کنسول بازی و ... متصل کنید و کیفیت انتقال داده بی نظیری را تجربه کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که این مانیتور خمیده، تصاویر و محتوا را با رزولوشن 1920x1080 پیکسل و با نسبت تصویر 16:9 نشان می دهد که نتیجه آن نمایش تصاویر زنده و پویا می باشد. ناگفته نماند که پنل این مانیتور از نوع VA می باشد و قادر است 16.7 میلیون رنگ را به نمایش بگذارد.

منبع: shopkees