از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لپ تاپ های گیمینگ می توان به شرکت ریزر اشاره کرد. این شرکت با تولید محصولاتی قدرتمند و سطح بالا در پی رقابت با سایر شرکت های نام آشنا در بازار است. لپ تاپ های گیمینگ این شرکت با توجه به عملکرد بالایی که در اختیار دارند مورد توجه و محبوبیت زیادی در بین گیمرهای سراسر دنیا قرار گرفته است. از نمونه لپ تاپ های گیمینگ ریز می توان به مدل Blade Base 15 Edition اشاره کرد. این لپ تاپ نیز همانند سایر مدل های تولیدی ریزر عملکرد سطح بالایی داشته و می تواند بسیاری از گیمرها را راضی نگه دارد. در ادامه مطلب به بررسی کامل و تخصصی این مدل لپ تاپ خواهیم پرداخت، لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

لپ تاپ گیمینگ ریزر Blade 15 Base Edition، انتخابی جذاب برای گیمرها!

طراحی!

شرکت ریزر از بدنه ای تمام آلومینیومی در ساخت لپ تاپ مدل Blade 15 Base Edition استفاده است. این شرکت نخستین بار از یک صفحه نمایش QHD در لپ تاپ های خود استفاده کرده تا این مدل لپ تاپ تبدیل به رده بالاترین مدل شده و توانایی رقابات با سایر شرکت ها را داشته باشد. سیستم سخت افزاری قدرتمندی که در ساخت آن استفاده شده می تواند عملکرد بسیار خوبی را هنگام اجرای بازی های سنگین ویدئویی داشته باشد. در ضمن پردازنده گرافیکی تعبیه شده در این لپ تاپ با بهره مندی از 95 وات نیرو قادر به ارائه سرعت کلاک 1410 مگاهرتز است. از دیگر امکانات و قابلیت های موجود در Blade 15 Base Edition می توان به اسپیکرهای باکیفیت، کیبوردهای استاندارد و تاچ پد حساس و باتری 65 وات ساعتی آن اشاره کرد. باتری تعبیه شده در این لپ تاپ در حالت معمولی قادر به شارژدهی تا 6 ساعت بوده که می تواند تا حدودی راضی کننده باشد!

لپ تاپ گیمینگ ریزر Blade 15 Base Edition، انتخابی جذاب برای گیمرها!

سیستم سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت!

سخت افزار استفاده شده در Blade 15 Base Edition شامل پردازنده 6 هسته ای Core i7-10750H شرکت اینتل ، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 همراه با 8 گیگابایت حافظه VRAM،  رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه 512 گیگابایتی از نوع SSD می شود. با توجه به سخت افزار قدرتمندی که در ساخت این مدل لپ تاپ استفاده شده است می توانید انواع بازی های سنگین را بدون هیچ مشکلی اجرا کرده و از بازی کردن لذت ببرید! صفحه نمایش باکیفیت نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم Blade 15 Base Edition محسوب می شود! صفحه نمایش 15.6 اینچی تعبیه شده در این مدل لپ تاپ دارای وضوح فوق العاده QHD بوده و می تواند نرخ تازه سازی 165 هرتزی داشته باشد. از ویژگی های صفحه نمایش می توان به زاویه دید گسترده، قابلیت به نمایش درآوردن کوچک ترین جزئیات و قابلیت نمایش رنگ های کاملا طبیعی اشاره کرد. در نتیجه می توان گفت که این صفحه نمایش قادر به نمایش درآوردن تصاویری با بالاترین کیفیت بوده تا کاربر اوج هیجان هرا نگام انجام بازی های ویدئویی تجربه کند!

لپ تاپ گیمینگ ریزر Blade 15 Base Edition، انتخابی جذاب برای گیمرها!

مجهز به کیبورد، تاچ پد و پورت های متنوع!

شرکت ریزر در طراحی لپ تاپ Blade 15 Base Edition از یک کیبورد با کلیدهای استاندارد استفاده کرده است. کلید های تعبیه شده در فاصله مناسبی از هم قرار داشته تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت نیز احساس خوشایند خودش را از دست ندهد. از امکاناتی که در ساخت کیبورد این مدل از لپ تاپ استفاده شده می توان به نور پس زمینه اشاره کرد. نور پس زمینه اضافه شده در این مدل از قابلیت تغییر رنگ به صورت دستی برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید مطابق سلیقه خود نوع رنگ آن را تغییر دهید! تاچ پد نیز همانند دیگر امکانات این لپ تاپ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به حساسیت بالایی که دارد می تواند شما را تا حد زیادی راضی نگه دارد. در ضمن شرکت ریزر به منظور ارتباط این لپ تاپ با لوازم جانبی و سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و متعددی استفاده کرده تا کاربر با هیچ چالشی روبرو نشود! پورت های تعبیه شده در لپ تاپ Blade 15 Base Edition شامل 3 عدد پورت USB Type-A 3.2 Gen 2، 1 عدد پورت Thunderbult 3، 1 عدد پورت USB Type-C 3.2 Gen 2، 1 عدد جک هدفون، 1 عدد پورت HDMI 2.1، 1 عدد پورت Ethernet و 1 عدد پورت شارژ می شود. کاربر با استفاده از پورت HDMI می توانید تصاویری با کیفیت 4K و 120 هرتزی را دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرد!

منبع: theverge