لنوو به تازگی چند دستگاه جدید از محصولات خود را معرفی کرده است. در میان این محصولات، یک لپ تاپ باریک و فوق العاده سبک با نام Slim 7i Carbon دیده می شود که تنها 968 گرم وزن دارد! لنوو برای اینکه وزن این لپ تاپ را تا حد امکان کاهش دهد، در ساخت بدنه آن از آلیاژ منیزیوم و روکش چند لایه کربن استفاده کرده است. این لپ تاپ در اوایل ماه ژوئن و با قیمت ابتدایی 1299 دلار عرضه خواهد شد.

لنوو لپ تاپ Slim 7i Carbon را با پردازنده های نسل 12 اینتل و وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی کرد

لپ تاپ لنوو Slim 7i Carbon به پردازنده های نسل 12 اینتل سری Core (پردازنده Core i7 1260P یا Core i5 1240P) مجهز خواهد بود. این پردازنده ها به فن های هوشمند مجهز هستند و خنک سازی آنها به صورت اتوماتیک انجام می شود. لنوو این لپ تاپ را با استانداردهای Intel Evo تولید کرده است. به این معنا که این لپ تاپ لنوو طول عمر باتری و عملکرد سخت افزاری استانداردی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe بهره می برد و فاقد کارت گرافیک مجزا است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که لپ تاپ لنوو Slim 7i Carbon به حافظه رم LPDDR5 با ظرفیت های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت مجهز است. حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ از فرکانس 4800 مگاهرتز پشتیبانی کرده و با معماری حافظه دو کاناله عمل می کنند. همچنین این لپ تاپ به حافظه ذخیره سازی SSD PCIE M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت مجهز خواهد بود.

لنوو لپ تاپ Slim 7i Carbon را با پردازنده های نسل 12 اینتل و وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی کرد

صفحه نمایش لپ تاپ Slim 7i Carbon از سایز 13.3 اینچ و رزولوشن 2.5K برخوردار است و در صورت سفارش مشتری، امکان اضافه شدن قابلیت لمسی بودن به آن نیز وجود دارد. در صفحه نمایش این لپ تاپ از پنل PureSight استفاده شده که دارای رفرش ریت حداقل 90 هرتز است و به منظور حذف نور آبی، کالیبره شده است.

در لپ تاپ Slim 7i Carbon از دو اسپیکر دو واتی ساخت هارمن کاردن استفاده شده که از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می کنند. همچنین این لپ تاپ از  وب کم HD و دوربین IR بهره می برد و برای تماس تصویری هم بسیار مناسب است. پورت های این لپ تاپ جدید لنوو نیز شامل Thunderbolt 4.0 و USB-C می شود. این پورت ها از استانداردهای PD3.0، DP1.4، USB 4.0 و USB 3.2 Gen2 پشتیبانی می کنند و بالاترین سرعت در انتقال دیتا را به ارمغان می آورند. سازگاری با وای فای 6، وای فای 6E و بلوتوث 5.1 دیگر مشخصات این لپ تاپ را تشکیل می دهند.

لنوو لپ تاپ Slim 7i Carbon را با پردازنده های نسل 12 اینتل و وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی کرد

اما همان طور که اشاره شد، لپ تاپ Slim 7i Carbon تنها 968 گرم وزن دارد و با ضخامت 14.8 میلی متر عرضه شده است. از این جهت حمل و جابجایی آن به ساده ترین شکل امکان پذیر خواهد بود. توجه داشته باشید که این لپ تاپ در برخی مارکت ها با نام Yoga Slim Pro عرضه خواهد شد.

منبع: windowscentral