ایسر خانواده لپ تاپ های TravelMate خود را گسترده تر کرده و چند مدل جدید به آن اضافه کرده است. در میان این مدل های جدید، به لپ تاپ TravelMate P2 برمی خوریم که در دو نسخه 14 اینچ و 15.6 اینچ معرفی شده است. این لپ تاپ در سه ماهه سوم سال 2022 به بازار می آید و قیمت مدل استاندارد آن 899 دلار خواهد بود.

ایسر از لپ تاپ TravelMate P2 با پردازنده نسل دوازده Core i7 vPro اینتل رونمایی کرد

نکته قابل توجه در رابطه با لپ تاپ ایسر TravelMate P2، استفاده از پردازنده نسل دوازده Core i7 vPro در آن است که جزء پردازنده های قوی اینتل به شمار می آید. البته این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک مجزا است و پردازش های گرافیکی آن توسط پردازنده مجتمع Intel Iris Xe انجام می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این لپ تاپ به طور کامل قابل چرخش نیست، اما لولاهای آن از قابلیت خم شدن به میزان 180 درجه برخوردارند.

از دیگر مشخصات لپ تاپ ایسر TravelMate P2 می توان به مجهز بودن آن به 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD از نوع PCIe Gen 4 NVMe اشاره کرد. همچنین این لپ تاپ از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 بهره می برد و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. مجهز بودن به اسپیکر دوگانه استریو و میکروفون دوگانه نیز از دیگر ویژگی های این مدل جدید است.

ایسر از لپ تاپ TravelMate P2 با پردازنده نسل دوازده Core i7 vPro اینتل رونمایی کرد

اما همان طور که اشاره شد، لپ تاپ ایسر TravelMate P2 در دو نسخه با صفحه نمایش های 14 اینچ و 15.6 اینچ عرضه خواهد شد. صفحه نمایش هر دوی این مدل ها از پنل IPS بهره می برند و دارای نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن فول اچ دی (1920x1080 پیکسل) هستند. همچنین قاب اطراف صفحه نمایش این لپ تاپ های ایسر بسیار باریک است. لازم به ذکر است که نسخه 14 اینچی لپ تاپ ایسر TravelMate P2 حدود 1.6 کیلوگرم و نسخه 15.6 اینچی آن حدود 1.7 کیلوگرم وزن دارند.

ایسر از لپ تاپ TravelMate P2 با پردازنده نسل دوازده Core i7 vPro اینتل رونمایی کرد

لپ تاپ ایسر TravelMate P2 به صورت پیش فرض دارای ماژول TMP 2.0 است و از ویندوز 11 به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین این لپ تاپ به دوربین IR با شوتر مخصوص حفظ حریم شخصی، سنسور اثر انگشت و لاگین امنیتی Windows Hello مجهز است.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با لپ تاپ ایسر TravelMate P2 این است که در ساخت بدنه و ساختار آن از متریال تجزیه پذیر و سازگار با محیط زیست استفاده شده است. همچنین تاچ پد این لپ تاپ از نوع OceanGlass است و در ساخت آن از پلاستیک مخصوص بهره برده شده است. این موضوع می تواند برای طرفداران محیط زیست اهمیت بالایی داشته باشد و باعث محبوبیت آن در میان این دسته از کاربران شود. در مجموع لپ تاپ ایسر TravelMate P2 برای مصارف اداری، دانشجویی و خانگی بسیار مناسب است و پیش بینی می شود تا کاربران عادی از آن استقبال زیادی به عمل آورند. به خصوص نسخه 14 اینچی این لپ تاپ با وزن سبک تر و قابلیت حمل آسان تر می تواند به فروش قابل توجهی دست پیدا کند.

منبع: windowscentral