ایسر با معرفی لپ تاپ Swift 3 OLED خانواده سری های Swift و Spin خود را به روز رسانی کرده است. ایسر اعلام کرده است که این لپ تاپ برای کاربران حرفه ای که به نرم افزارهای تخصصی در لحظات مختلف از روز نیاز دارند، طراحی شده است. ساختار آلومینیومی این لپ تاپ به همراه ضخامت کم 17.9 میلی متری و وزن سبک 1.4 کیلوگرمی باعث شده تا حمل و جابجایی آن به سادگی انجام پذیر باشد.

لپ تاپ ایسر Swift 3 OLED از لحاظ سخت افزاری جزء مدل های رده بالا دسته بندی می شود. در این لپ تاپ از پردازنده نسل دوازده سری Core H اینتل (حداکثر Core i7) استفاده شده که دارای گواهینامه Intel Evo است. مجهز بودن به این گواهینامه به این معنا است که این لپ تاپ دارای طول عمر باتری حداقل 10 ساعت خواهد بود و مصرف انرژی آن متناسب با شارژ باقی مانده باتری هماهنگ خواهد شد. همچنین این لپ تاپ از قابلیت بیرون آمدن سریع از حالت Sleep برخوردار خواهد بود.

سایر مشخصات لپ تاپ ایسر Swift 3 OLED را مجهز بودن به 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD از نوع M.2 PCIe 4.0 تشکیل می دهد. توجه داشته باشید که این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک مجزا است و به پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe مجهز است.

لپ تاپ جدید ایسر Swift 3 OLED تلفیقی از قدرت، زیبایی و صفحه نمایش رده بالای 2.8K HDR است

مهم ترین ویژگی این لپ تاپ بدون شک صفحه نمایش OLED آن است! این صفحه نمایش 14 اینچ سایز دارد و از نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن ایده آل 2880x1800 (2.8K) بهره می برد. همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ از تکنولوژی VESA DisplayHDR 500 پشتیبانی می کند و محدوده رنگ وسیع 100% DCI-P3 را پوشش می دهد. این مشخصات می تواند افرادی را که به پروفایل رنگ خاصی برای کارهای تخصصی نیاز دارند به طور کامل راضی کند! قاب اطراف صفحه نمایش لپ تاپ Swift 3 OLED ایسر بسیار باریک است و این ویژگی جلوه ای مدرن و به روز به این دستگاه بخشیده است. به طور دقیق تر باید گفت که صفحه نمایش این لپ تاپ حدود 92 درصد از سطح پنل را پوشانده است!

لپ تاپ جدید ایسر Swift 3 OLED تلفیقی از قدرت، زیبایی و صفحه نمایش رده بالای 2.8K HDR است

در بالای صفحه نمایش لپ تاپ ایسر Swift 3 OLED یک وب کم 1080p با قابلیت کاهش نویز زمان بندی شده (TNR) تعبیه شده که تصاویری با کیفیت حتی در نور کم را ضبط می کند. همچنین در این لپ تاپ از تکنولوژی هوش مصنوعی برای کاهش صداهای پس زمینه در هنگام مکالمه استفاده شده است. به این ترتیب این لپ تاپ برای برقراری تماس تصویری و شرکت در جلسات آنلاین عالی است!

لپ تاپ جدید ایسر Swift 3 OLED تلفیقی از قدرت، زیبایی و صفحه نمایش رده بالای 2.8K HDR است

باید به این نکته هم اشاره کنیم که لپ تاپ ایسر Swift 3 OLED به دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB-A، پورت HDMI و جک 3.5 میلی متری صدا مجهز است. همچنین در آن از ماژول وای فای Intel Killer Wi-Fi 6E AX1675i استفاده شده که امکان بازی آنلاین با کمترین تأخیر را فراهم می آورد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به کیبورد با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

مطابق با اعلام ایسر، این لپ تاپ در ماه جولای 2022 و با قیمت ابتدایی 900 دلار برای خرید عموم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: windowscentral