خانواده صندلی های گیمینگ Enki برند Razer به سرعت در حال رشد است و جدیدترین عضوی که به این تجهیزات گیمینگ اضافه شده، صندلی 999 دلاری Enki Pro است. این صندلی که با مدل Pro به بازار عرضه شده، یکی از با کیفیت ترین و بهترین صندلی های گیمینگ است! ظاهر لوکس و جذاب این صندلی به همراه طراحی با پوشش آلکانتارا و روکش چرم براق، نگاه هر گیمری را به سمت خود جلب می کند! همچنین در ساخت این صندلی از فیبر کربن استفاده شده و اصول ارگونومی به بهترین شکل ممکن در آن رعایت شده است. صندلی ریزر Enki Pro از فوم با چگالی بالا و قابل بازگشت به حالت اولیه بهره می برد و بالاترین میزان راحتی را برای گیمر فراهم می آورد.

صندلی گیمینگ Enki Pro برند Razer تلفیقی از لوکس بودن و راحتی است!

شرکت Razer با تکیه بر تجربه های خود در ساخت صندلی های Enki و Enki X، مدل Enki Pro را به گونه ای طراحی کرده که راحتی در تمام طول روز را برای گیمر فراهم آورد و کیفیت عملکرد این صندلی در این زمینه را چند سطح ارتقا دهد. علاوه بر استفاده از متریال مرغوب، این شرکت به نکات ارگونومی نیز در طراحی این صندلی به خوبی توجه کرده است و در آن قوس های اختصاصی برای شانه ها تعبیه کرده است. این صندلی دارای محل نشستن بزرگی نیز هست و پشتی آن قوس کمر را به خوبی پوشش می دهد. تکیه گاه این صندلی نیز از جنس فوم با چگالی دو برابری است و از کمر گیمر به بهترین شکل پشتیبانی می کند.

صندلی گیمینگ Enki Pro برند Razer تلفیقی از لوکس بودن و راحتی است!

در واقع چگالی فوم صندلی گیمینگ Razer Enki Pro به گونه ای است که نواحی خاصی از بدن کاربر را پشتیبانی کند. به عنوان مثال ریزر ادعا کرده است که سطح محل نشستن و تکیه گاه این صندلی به فوم نرم تری مجهز شده تا حس راحتی را به گیمر منتقل کند. اما فوم به کار رفته در زیر روکش چرم در امتداد طرفین کمی سفت تر است تا «نسبتی را فراهم آورد تا هم ستون فقرات و هم پشت کاربر به بهترین شکل احساس راحتی کنند». دسته های این صندلی نیز از فلز 4D ساخته شده اند و دوام فوق العاده بالایی دارند.

صندلی گیمینگ Enki Pro برند Razer تلفیقی از لوکس بودن و راحتی است!

شرکت Razer در رابطه با صندلی گیمینگ Enki Pro چنین عنوان کرده است: «این صندلی انعطاف پذیر برای هر محیط اجرایی یک انتخاب ضروری است. یا به زبان ساده تر، این صندلی اتاق کار شما در منزل را به یک ایستگاه کاری لوکس تبدیل می کند و اگر بخواهید بعد از چند ساعت کار مداوم، به چند ساعت بازی بپردازید به شما کمک زیادی می کند! شما تمام روز این صندلی بنشینید، هیچ احساس ناراحتی و خستگی به شما دست نخواهد داد!»

صندلی ریزر Enki Pro از قابلیت تنظیم شیب برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا تکیه گاه آن را به میزان 152 درجه بخوابانید و بر روی صندلی دراز بکشید. این شرکت امکان تنظیم شیب بر اساس وزن کاربر را در این صندلی فراهم آورده تا انعطاف پذیری بیشتری در هنگام استفاده داشته باشد.

صندلی گیمینگ Enki Pro برند Razer تلفیقی از لوکس بودن و راحتی است!

صندلی جدید Enki Pro گران ترین صندلی گیمینگ Razer تا به اینجا لقب گرفته است. ارزان ترین عضو خانواده Enki ریزر، صندلی Enki X است که 299 دلار قیمت دارد و این مدل جدید 999 دلار قیمت گذاری شده است. علاوه بر سری Enki، ریزر همچنین صندلی های سری Iskur را نیز تولید می کند که با قیمت 499 دلار تا به اینجا گران ترین مدل های این شرکت بودند. با وجود اینکه Enki Pro یک مدل رده بالا و گران قیمت به حساب می آید، اما هنوز تا رسیدن به قیمت صندلی گیمینگ Embody با قیمت 1795 دلار راه زیادی در پیش دارد! این صندلی توسط لاجیتک با همکاری خانه طراحی مشهور Herman Miller ساخته شده است.

منبع: windowscentral