صندلی های گیمینگ مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد زیادی هستند. قابلیت هایی که در صندلی گیمینگ اضافه می شود به منظور راحتی استفاده کاربر در طولانی مدت می باشد! پیدا کردن صندلی گیمینگ مناسب و باکیفیت که بتواند علاوه بر قابلیت های متنوع، به زیبا سازی اتاق گیمینگ شما کمک کند کمی سخت به نظر می رسد! صندلی گیمینگ Next Level Racing F-GT Lite یکی از صندلی های باکیفیت است که از ویژگی های و قابلیت های زیادی بهره مند بوده و می تواند تبدیل به یکی از بهترین گزینه های یک گیمر برای انجام بازی های مسابقه ای شود. از نمونه ویژگی های مهم این مدل صندلی می توان به قابلیت تغییر موقعیت از کلاس F به کلاس جی تی، طراحی ارگونومیک و مدرن، جابجایی راحت، وزن مناسب، قابلیت شخصی سازی و ... اشاره کرد. با توجه به ویژگی هایی که در اختیار دارد می تواند شما را به اوج لذت بازی کردن برساند! در ضمن شرکت Next Level Racing را می توان یکی از معتبرترین و نام آشناترین تولید کننده صندلی های ریسینگ محسوب کرد. در ادامه مطلب قصد معرفی، و بررسی کامل و تخصصی این مدل صندلی شبیه ساز را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غوطه ور در بازی با صندلی ریسینگ Next Level Racing مدل F-GT Lite

طراحی!

طراحی و ساخت صندلی Next Level Racing F-GT Lite به شکل کاملا ارگونومیک بوده تا کاربر هنگام استفاده احساس راحتی زیادی داشته باشد. همانطور که در تصاویر می بینید این مدل صندلی ریسینک به صورت کاملا شیک و حرفه ای طراحی شده است. در نتیجه شما با قرار دادن این صندلی در هر مکانی می توانید به آن محیط رنگ و شکل گیمینگ طوری بدهید! صندلی طراحی شده این محصول شباهت های زیادی با صندلی ماشین های مسابقه ای داشته تا هیجان و احساس قرار گرفتن در یک مسابقه واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن شرکت نکست لول ریسینگ این مدل صندلی را به صورت تاشو طراحی کرده تا شما برای حمل و نقل آن با هیچ چالشی روبرو نشوید. امکان تغییر حالت یکی دیگر از ویژگی هایی است که در طراحی این مدل از صندلی استفاده شده است. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید این صندلی گیمینگ شیک و زیبا را در دو حالت (مسابقات کلاس F و مسابقات کلاس GT) تغییر دهید!

غوطه ور در بازی با صندلی ریسینگ Next Level Racing مدل F-GT Lite

این محصول به غیر صندلی از چندین لولا و مفاصل که از طراحی دقیق مهندسی برخوردار هستند تشکیل شده و قادر به تحمل وزنی برابر با 150 کیلوگرم نیز هستند. طراحی دقیق مفاصل این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلف زاویه ها را به مفاصل داده تا بهترین و راحت ترین زاویه را برای انجام بازی فراهم کنید. صندلی گیمینگ Next Level Racing مدل F-GT Lite در حالت کلاس جی تی از ابعادی برابر با 1250x750x1750 میلی متر و در حالت کلاس اف نیز از ابعادی برابر با 940x750x1640 میلی متر برخوردار است. لازم به ذکر است که این مدل صندلی در حالت بسته از ابعاد 870x400x750 میلی متر و وزنی برابر با 19 کیلوگرم بهره برده و برای افراد با قد 120 تا 200 سانتی متر مناسب است!

غوطه ور در بازی با صندلی ریسینگ Next Level Racing مدل F-GT Lite

قابلیت اتصالات الکترونیکی و سخت افزارهای جانبی!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم صندلی شبیه ساز گیمینک F-GT Lite نکست لول ریسینگ می توان به قابلیت متصل کردن راحت و آسان سخت افزارهای جانبی و اتصالات الکترونیکی اشاره کرد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود انواع لوازم جانبی مانند فرمان بازی، دنده، پدال و ... به صورت کاملا محکم به صندلی متصل کنید. در ضمن با توجه به امکان تغییر حالت راحت صندلی شما می توانید زاویه مناسب برای قرار دادن هر یک از لوازم را در اختیار داشته و آن ها را تنظیم کنید. این صندلی می تواند سازگاری کاملی با سایر لوازم جانبی های گیمینگ برندهایی همچون لاجیتک، تراست مستر و فران تک را داشته باشد! دسته تعویض دنده را می توانید بر حسب سلیقه و راحتی خود در 2 سمت صندلی (چپ یا راست) قرار دهید. در ضمن این شرکت به منظور راحتی استفاده در طولانی مدت نیز از پارچه بسیار مرغوب استفاده کرده است. از ویژگی های پارچه استفاده شده در این مدل صندلی می توان به مقاومت در برابر پوسیدگی، قابلیت گردش هوا و تهویه مناسب اشاره کرد.

منبع: products.carmagazine