شیائومی به تازگی گوشی های سری Xiaomi 12S را در چین عرضه کرده است. این سری از گوشی ها شامل Xiaomi 12S، Xiaomi 12S Pro و Xiaomi 12S Ultra می شود. همچنین این شرکت طرفداران خود را با عرضه نسخه Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition سورپرایز کرده است!

با این حال این گوشی ها تنها محصولاتی نبوده اند که به تازگی از جانب شیائومی معرفی شده است. این شرکت نسبت به معرفی Xiaomi Band 7 Pro هم اقدام کرده است. بیایید به این دستگاه پوشیدنی هوشمند جدید نگاهی بیندازیم!

شیائومی بند 7 پرو با نمایشگر AMOLED فوق العاده بزرگ 1.64 اینچی معرفی شد

مشخصات فنی و امکانات شیائومی بند 7 پرو

از لحاظ طراحی ظاهری، Xiaomi Band 7 Pro در نگاه اول بیشتر به یک ساعت هوشمند شباهت دارد تا یک مچ بند هوشمند! دلیل این موضوع، صفحه نمایش بزرگ این دستگاه پوشیدنی است! این مچ بند هوشمند به صفحه نمایش 1.64 اینچی با فرم مستطیلی مجهز است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع AMOLED است و رزولوشن 280x456 پیکسل و تراکم 326 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد. همچنین شیائومی بند 7 پرو از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On) بهره می برد و به سنسور تشخیص نور محیطی مجهز شده است. به این ترتیب میزان روشنایی صفحه نمایش این مچ بند هوشمند به صورت اتوماتیک و متناسب با شرایط نور محیط تنظیم می شود. این گجت پوشیدنی دارای بیش از 180 واچ فیس جدید است و پنل آن توسط گلس 2.5D محافظت می شود.

شیائومی بند 7 پرو با نمایشگر AMOLED فوق العاده بزرگ 1.64 اینچی معرفی شد

مچ بند هوشمند جدید شیائومی از امکانات سلامتی مانند بررسی ضربان قلب در تمام 24 ساعت شبانه روز و ردیابی سطح اکسیژن خون برخوردار است. این ویژگی ها با یک سیستم هشداردهی نیز هماهنگ سازی شده اند و به عنوان مثال اگر سطح اکسیژن خون از یک حد معینی پایین تر بیاید، باعث ویبره رفتن مچ بند می شود. علاوه بر این، شیائومی بند 7 پرو از قابلیت پایش وضعیت خواب نیز بهره می برد و وضعیت خواب فرد را در هنگام خواب سبک، عمیق یا رؤیا دیدن مستند سازی می کند.

به سراغ ویژگی های فیتنس شیائومی بند 7 پرو برویم! این مچ بند هوشمند دارای 117 حالت تمرینی، شامل 10 شاخه مختلف دو و میدانی است که امکان تنظیم کردن آنها در درجه سختی های مختلف وجود دارد. همچنین کاربران این مچ بند هوشمند می توانند به 14 حالت ورزشی حرفه ای دسترسی پیدا کنند و با دوستان خود در این رشته ها به رقابت بپردازند! یک ویژگی در این مچ بند تعبیه شده که به فردی که با دستیابی به اهداف روزانه خود برنده این رقابت ها می شود، مدال اهدا می کند. همچنین میزان کالری سوزانده شده و دیگر سوخت و سازهای بدن را می توان در این قسمت مشاهده کرد.

شیائومی بند 7 پرو با نمایشگر AMOLED فوق العاده بزرگ 1.64 اینچی معرفی شد

این گجت پوشیدنی به باتری 235 میلی آمپر ساعتی مجهز است. شیائومی عنوان کرده است که شارژ کامل این باتری برای 12 روز استفاده عادی و 6 روز استفاده سنگین از این مچ بند هوشمند کافی خواهد بود. باتری این دستگاه در حدود 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که شیائومی بند 7 پرو از GNSS و NFC پشتیبانی می کند و به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز است. همچنین این مدل ضد آب است (با استاندارد 5ATM).

زمان عرضه و قیمت شیائومی بند 7 پرو

مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 Pro در حال حاضر با قیمت 57 دلار در بازار کشورهای چین به فروش می رسد. زمان عرضه این دستگاه به بازارهای جهانی اعلام نشده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم Xiaomi Band 7 Pro نیز مانند مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 به فروش بالایی دست می یابد یا خیر؟

منبع: gizmochina