شرکت Hisense تلویزیون هوشمند پرچم دار جدید خود را با نام A9H معرفی کرده است. این تلویزیون 65 اینچی که به صفحه نمایش OLED با رزولوشن 4K مجهز است، به عنوان جانشین مدل A9G که سال گذشته عرضه شده بود، به بازار خواهد آمد. تلویزیون هوشمند Hisense A9H از بسیاری جهات نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده و به ویژگی های جذابی مجهز شده است. از جمله مشخصات این تلویزیون می توان به نسبت تصویر 16:9 و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز اشاره کرد. همچنین این تلویزیون به دو پورت HDMI 2.1 مجهز است و از فناوری رفرش ریت متغیر (VRR) پشتیبانی می کند. بیایید به مشخصات این تلویزیون هوشمند 4k نگاه دقیق تری بیندازیم.

شرکت Hisense تلویزیون هوشمند پرچم دار A9H را با صفحه نمایش 120 هرتز OLED معرفی کرد

تلویزیون هوشمند A9H هایسنس به تازگی در بریتانیا معرفی شده است. این تلویزیون در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ قرار است به بازار آید؛ اما در حال حاضر فقط مدل 65 اینچی آن برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در این تلویزیون از پنل OLED استفاده شده که دقت رنگ فوق العاده بالایی را به ارمغان می آورد. همچنین تلویزیون A9H از فناوری Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند و توانایی دستیابی به حداکثر میزان روشنایی 1000 nits را در هنگام نمایش محتوای HDR به ارمغان می آورد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون Hisense A9H از عمق رنگ 10 بیت و فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند. ویژگی قابل توجه دیگر این تلویزیون، خروجی صدای پر قدرت 80 واتی است. سیستم صوتی این تلویزیون شامل پنج درایور سایز متوسط 10 وات، دو توییتر 5 وات و یک ساب ووفر 20 وات می شود.

شرکت Hisense تلویزیون هوشمند پرچم دار A9H را با صفحه نمایش 120 هرتز OLED معرفی کرد

این تلویزیون هوشمند مناسب برای اتصال به کنسول های بازی است و برای گیمرها انتخاب ایده آلی است. چرا که این تلویزیون به دو پورت HDMI 2.1 مجهز است و از تکنولوژی VRR (نرخ نوسازی متغیر) تا حداکثر 120 هرتز بهره می برد و مشکلی برای اتصال نسل جدید کنسول های بازی به این تلویزیون نخواهید داشت. حتی می توانید دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را به طور هم زمان به این تلویزیون A9H اتصال دهید! دیگر پورت های این تلویزیون را دو پورت استاندارد HDMI 2.0 تشکیل می دهد. ضمن اینکه یکی از پورت های HDMI 2.1 این دستگاه در قالب eARC هم قابل استفاده است.

در تلویزیون هایسنس A9H از یک سیستم صوتی مبتنی بر ویبره به نام “Sonic Screen” استفاده شده است. این فناوری دقیقاً مشابه تکنولوژی Acoustic Surface است که سونی از آن در تلویزیون های OLED خود بهره برده است.

شرکت Hisense تلویزیون هوشمند پرچم دار A9H را با صفحه نمایش 120 هرتز OLED معرفی کرد

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هایسنس در تلویزیون A9H از سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام Vidaa U6.0 استفاده کرده است. این تلویزیون با دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant سازگار است و از سرویس های استریمینگ معروف مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدئو و یوتیوب به خوبی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تلویزیون هایسنس A9H با قیمت 2820 دلار راهی بازار شده و هم اکنون از طریق وب سایت آمازون قابل تهیه است.

منبع: gizmochina