به تلویزیون 4K جدید سامسونگ خوشامد بگویید! این تلویزیون هوشمند به تازگی با نام Samsung Crystal 4K Neo راهی بازارهای کشور هند شده است. همان طور که از نام این تلویزیون مشخص است، با استفاده از آن می توانید به کیفیت تصویر فوق العاده 4K دست پیدا کنید. همچنین این تلویزیون ویژگی های متعدد دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها نگاهی می اندازیم.

تلویزیون جدید Samsung Crystal 4K Neo TV معرفی شد

مشخصات و امکانات تلویزیون سامسونگ Crystal 4K Neo TV

تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ با سایز 43 اینچ راهی بازار شده و حاشیه اطراف صفحه نمایش آن در سه طرف (بالا، چپ و راست) از حداقل میزان ضخامت برخوردار است. رزولوشن این تلویزیون برابر با 3840x2160 پیکسل است که منجر به نمایش تصاویری با وضوح خیره کننده 4K می شود. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ می توان به نرخ نوسازی 50 هرتز، سازگاری با فناوری HDR10+، توانایی نمایش یک میلیارد رنگ طبیعی و مجهز بودن به پردازنده Crystal 4K اشاره کرد.

سامسونگ در تلویزیون Crystal 4K Neo از تکنولوژی اختصاصی خود به نام PurColor استفاده کرده است که باعث پوشش دهی طیف وسیعی از رنگ ها می شود و تجربه بصری کاربر از تماشای تصاویر را به بهترین شکل ارتقا می دهد.

این تلویزیون هوشمند جدید به قابلیت Motion Xcelerator هم مجهز است که به صورت اتوماتیک محتوای ورودی از دستگاه منبع را مورد آنالیز قرار می دهد و کمبود فریم های آن را جبران می کند! به این ترتیب نمایش تصاویر در صحنه های اکشن و شلوغ با افت مواجه نمی شود. این ویژگی به خصوص در هنگام اتصال تلویزیون به کنسول بازی یا دستگاه های پخش فیلم اهمیت زیادی پیدا می کند. در بخش گیمینگ، این اسمارت تی وی به حالت Auto Game مجهز شده است. در این حالت نرخ انتقال فریم افزایش و زمان تأخیر کاهش پیدا می کند تا بازی با کیفیت بالاتری بر روی تلویزیون به نمایش درآید.

مشخصات و امکانات تلویزیون سامسونگ Crystal 4K Neo TV

تلویزیون سامسونگ Crystal 4K Neo به اسپیکرهای قدرتمند 20 واتی با پشتیبانی از فناوری دالبی دیجیتال پلاس مجهز است. اسپیکرهای این تلویزیون از ویژگی صدای تطبیق پذیر برخوردارند که صدا را متناسب با محتوای در حال نمایش، بهینه سازی می کند. همچنین این اسپیکرها از قابلیت Q-Symphony برخوردارند که صدای خروجی اسپیکر و ساندبار را با یکدیگر سینک کرده و تجربه گوش دادن به صدای فراگیر محیطی را برای شما به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که تلویزیون Crystal 4K Neo سامسونگ از یک حالت PC mode هم برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های متنی و اسناد مورد نظر خود را در آن ایجاد کرده و با سرویس ابری کار کنند. این تلویزیون به سه پورت HDMI و یک پورت USB مجهز است و از پلتفرم هایی مانند نتفلیکس به خوبی پشتیبانی می کند.

مشخصات و امکانات تلویزیون سامسونگ Crystal 4K Neo TV

قیمت تلویزیون سامسونگ Crystal 4K Neo

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل Crystal 4K Neo دارای برچسب قیمت 460 دلاری است و هم اکنون از طریق وب سایت آمازون در هند قابل تهیه است. این تلویزیون یک نسخه 55 اینچی هم دارد که قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: gizmochina