حدود چند ماه پیش بود که وان پلاس از تلویزیون Y1S Pro با سایز 43 اینچ و کیفیت 4K رونمایی کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا نسخه 50 اینچی این مدل را نیز به بازار عرضه کند و در همین راستا به معرفی آن در وب سایت آمازون هند پرداخته است.

در اطلاعات ارائه شده از جانب OnePlus در معرفی این تلویزیون 50 اینچی جدید، تفاوت چندانی بین آن و نسخه 43 اینچی مشاهده نمی شود. این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت و فناوری های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و حاشیه های اطراف صفحه نمایش آن در سه جهت ضخامت بسیار کمی دارند. همچنین قاب پایینی این تلویزیون به شکلی باریک و ظریف طراحی شده است.

تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro با سایز 50 اینچ و کیفیت 4K به زودی معرفی می شود

تلویزیون 50 اینچ Y1S Pro از تکنولوژی Gamma Engine هم بهره می برد که نقش زیادی در ارتقای تصاویر در حال نمایش به صورت لحظه ای دارد. این تلویزیون به سیستم عامل Android TV 10 هم مجهز است و از ویژگی Smart Manager بهره می برد. این ویژگی امکان اتصال هم زمان به چند منبع پخش و نمایش تصاویر مختلف از هر یک از آنها را فراهم می آورد. این تلویزیون هوشمند با تکنولوژی OnePlus Connect 2.0 هم سازگار است که از طریق آن کاربران گوشی های هوشمند وان پلاس می توانند بدون نیاز به وای فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل شوند و به طور مستقیم محتوای ذخیره شده در گوشی را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارند. از دیگر امکانات تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro با سایز 50 اینچ می توان به حالت گیمینگ اشاره کرد که در این حالت زمان تأخیر دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد. در نتیجه میتوان گفت این تلویزیون مناسب برای اتصال به کنسول های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان است.

تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro با سایز 50 اینچ و کیفیت 4K به زودی معرفی می شود

تلویزیون هوشمند وان پلاس Y1S Pro دارای اسپیکرهای 24 واتی با قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی نیز هست که تجربه ای دلنشین از تماشای فیلم با صدای فراگیر را برای کاربر رقم می زنند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این تلویزیون با رزولوشن 4k از تراشه مدیاتک MT9216 استفاده شده است. همچنین این تلویزیون به 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی (همانند نسخه 43 اینچ) مجهز شده است.

در رابطه با امکانات ارتباطی تلویزیون وان پلاس Y1S Pro نسخه 50 اینچ نیز باید بگوییم این دستگاه از بلوتوث نسخه 5 و وای فای دو بانده پشتیبانی می کند. پورت های این دستگاه را نیز یک پورت اترنت (برای اتصال به شبکه)، دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت USB 2.0 تشکیل می دهند.

تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro با سایز 50 اینچ و کیفیت 4K به زودی معرفی می شود

تاریخ عرضه رسمی تلویزیون هوشمند 50 اینچ Y1S Pro هنوز از جانب وان پلاس اعلام نشده است. اما پیش بینی می شود که این تلویزیون تا اواسط ماه آینده برای خرید عمومی به بازار کشورهای جنوب شرقی آسیا عرضه شود. همچنین در رابطه با قیمت این تلویزیون اطلاعاتی از جانب وان پلاس مطرح نشده است.

منبع: gizmochina