شرکت Dere یک کمپانی چینی است که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت به تازگی یک تبلت 2 در 1 (قابل تبدیل به لپ تاپ) را در کشور چین با نام Dere T30 Pro معرفی کرده است. این دستگاه جدید با کانفیگ های مختلفی از لحاظ میزان رم و حافظه داخلی عرضه شده و کاربران می توانند متناسب با نیاز خود دستگاهی با مشخصات دلخواهشان را انتخاب کنند. در تمامی نسخه های این تبلت قابل تبدیل از پردازنده های سری Jasper Lake اینتل استفاده شده است. لازم به ذکر است این پردازنده ها در تبلت لینوکسی Juno Tablet نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اما آیا دوست دارید با مشخصات تبلت T30 Pro از برند Dere بیشتر آشنا شوید؟! ادامه متن را از دست ندهید!

تبلت دو در یک Dere T30 Pro با صفحه نمایش 2K IPS 144Hz معرفی شد

مشخصات فنی تبلت Dere T30 Pro

یکی از مشخصات کلیدی و قابل توجه تبلت T30 Pro صفحه نمایش 13 اینچی آن است. این صفحه نمایش از پنل IPS قدرت می گیرد و از نسبت تصویر 3:2 بهره می برد. شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با رزولوشن ایده آل 2160x1440 پیکسل (یا همان 2K) بر روی صفحه نمایش این تبلت مشاهده کنید. همچنین این نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز پشتیبانی می کند و حداکثر میزان روشنایی آن 330nits اعلام شده است.

شرکت Dere در تبلت قابل تبدیل T30 Pro از پردازنده سلرون N5095 استفاده کرده که دارای چهار هسته است و از توان حرارتی 15 وات بهره می برد. اما همان طور که گفته شد، این تبلت در کانفیگ های مختلفی از لحاظ میزان رم و حافظه داخلی عرضه شده است. به طور دقیق تر باید گفت که این دستگاه به 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 مجهز است و در آن از 256GB، 512GB یا 1TB حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است.

مشخصات فنی تبلت Dere T30 Pro

در عکس زیر می توانید مشخصات کلیدی تبلت Dere T30 Pro را مشاهده کنید. از جمله این مشخصات می توان به انعطاف پذیری بالای دستگاه در هنگام تبدیل از تبلت به لپ تاپ، سازگاری با قلم لمسی Dere D-Pencil، سازگار با کیبورد مغناطیسی PogoPin، پشتیبانی از ویندوز 11 و بدنه با کیفیت از جنس فلز اشاره کرد.

ضخامت تبلت Dere T30 Pro (بدون کاور کیبورد) تنها 6.6 میلی متر و وزن آن فقط 1 کیلوگرم است. لازم به ذکر است که در کناره بدنه این تبلت یک پورت USB Type C تعبیه شده که برای شارژ کردن باتری و انتقال دیتا کاربرد دارد. همچنین این تبلت به یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی مجهز است که مطابق با ادعای شرکت سازنده، شارژ کامل آن تا 6 ساعت دوام می آورد. تبلت T30 Pro از قلم لمسی Dere D-Pencil هم پشتیبانی می کند. امکان اتصال آهنربایی این قلم لمسی به نسخه های 16GB+512GB و 16GB+1TB نیز در این تبلت وجود دارد. با توجه به این مشخصات می توان حدس زد که این تبلت به خوبی می تواند با بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل موجود در بازار رقابت کند.

مشخصات فنی تبلت Dere T30 Pro

زمان عرضه و قیمت تبلت Dere T30 Pro

شرکت Dere قیمت نسخه 16GB+512GB SSD تبلت T30 Pro را 371.46 دلار اعلام کرده است. همچنین قیمت نسخه 16GB+1TB SSD این تبلت 481.12 دلار است. تمامی کانفیگ های این دستگاه در دو رنگ به همراه یک کاور کیبورد عرضه شده اند.

منبع: gizmochina