شرکت سامسونگ را می توان یکی از ابر قدرت های تولید کننده انواع گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، انواع مختلف لوازم خانگی برقی و ... محسوب کرد. این شرکت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تبدیل به یکی از برندهای پرطرفدار در سراسر دنیا شده است. شرکت سامسونگ نخستین بار در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی شروع به کار کرد. از فعالیت های نخست این شرکت می توان به فعالیت در نساجی، حوزه فناوری هوا فضا، ارائه خدمات بیمه، مبادله اوراق بهادار و خرده فروشی اشاره کرد. در ضمن این شرکت در سال 1990 با جهانی کردن فعالیت های خود تمام تمرکز خود را بر روی تولید انواع گوشی های تلفن همراه و صنایع الکتریک گذاشت. جدیدترین محصولات تولیدی شرکت سامسونگ تبلت Galaxy Tab S8 Ultra بوده که در این مقاله سعی در معرفی و بررسی کامل این تبلت سامسونگ را داریم، لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش اول!

معرفی!

شرکت سامسونگ تبلت مدل S8 Ultra خود را همزمان با سری گوشی های S22 در مراسم Galaxy Unpacked 2022 رونمایی کرد. سامسونگ با توجه به ویژگی ها و قابلیت های موجود (صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچ، چیپست Snapdragon 8 نسل 1) در این مدل از تبلت امیدوار است برخلاف سال های گذشته فروش بیشتری پیدا کرده و نسبت به گوشی های تولیدی خود مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد.

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش اول!

مجهز به قدرتمندترین سخت افزار!

شرکت سامسونگ در طراحی و ساخت تبلت S8 Ultra از قطعات قدرتمند استفاده کرده تا تبدیل به یکی از قدرتمندترین تبلت های موجود در بازار شود. چیپست استفاده شده در این تبلت از نوع 4 نانومتری Snapdaragon 8 Gen 1 Qualcomm  می باشد. شرکت سامسونگ همانند مدل های قبلی، این مدل از تبلت را نیز در 2 نسخه 5G و Wifi Only طراحی و روانه بازار کرده است. در ضمن مقدار حافظه مدل های موجود در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی عرضه شده و همچنین از قابلیت اضافه کردن اسلات MicroSD تا 1 ترابایت نیز بهره مند است. حافظه های رم استفاده شده در تبلت S8 Ultra نیز در 3 نسخه 8، 12 و 16 گیگابایتی عرضه شده است.

آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش اول!

قابلیت شارژدهی بالا!

در ضمن شرکت سامسونگ از یک باتری قدرتمند با ظرفیتی برابر با 11200 میلی آمپر ساعت استفاده کرده تا زمان شارژدهی زیادی برای کاربران به ارمغان بیاورد. باتری تعبیه شده از فناوری شارژ سریع 45 واتی برخوردار است. کاربر با استفاده از پورت USB-C و با توجه به برخورداری از فناوری شارژ سریع می تواند در کم ترین زمان ممکن اقدام به شارژ کامل باتری کند. از دیگر امکانات موجود در تبلت S8 Ultra می توان به اسپیکر 4 گانه AKG اشاره کرد. اسپیکرهای تعبیه شده قادر هستند صدایی شفاف و با کیفیت را هنگام تماشای فیلم و یا پخش موسیقی فراهم کنند. قلم هوشمند S-Pen یکی دیگر از امکانات موجود در این مدل از تبلت محسوب می شود. قلم استفاده شده در S8 Ultra نسبت به نسل های قبلی پیشرفت های زیادی داشته و با کاهش 30 درصدی تاخیر تبدیل به سریع ترین قلم شده است. برای مشاهده سایر مشخصات این تبلت سامسونگ به بخش دوم مقاله آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع: theverge