سال گذشته شرکت چینی آنر تبلت های سری V7 خود را راهی بازار کرد که با استقبال نسبتاً مناسبی نیز مواجه شدند. اکنون این شرکت خود را آماده می کند تا مدل های جدیدی از تبلت های اقتصادی خود را روانه بازارهای کشور چین کند. این تبلت جدید Honor Tablet 8 نام دارد.

تبلت Honor Tablet 8 با صفحه نمایش 2K و تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شد

هنوز به صورت رسمی از جانب شرکت آنر اطلاعاتی در رابطه با این تبلت منتشر نشده است. با این وجود دنیای تکنولوژی پر از افرادی است که به نحوی به اطلاعات دستگاه ها پیش از زمان عرضه آنها دست پیدا می کنند. این افراد که افشاگر (leaker یا tipster) نام دارند، بعضاً از این طریق درآمدهای باورنکردنی و هنگفتی نیز به دست می آورند! از این جهت همیشه بازار افشای اطلاعات و حتی خبرفروشی در دنیای تکنولوژی داغ بوده است! تبلت Honor Tablet 8 نیز نتوانسته از دست افشاگران جان سالم به در ببرد و اخیراً برخی مشخصات آن به صورت آنلاین فاش شده است. بیایید با هم به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

تبلت Honor Tablet 8 با صفحه نمایش 2K و تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شد

مطابق با اطلاعاتی که به تازگی در رابطه با تبلت جدید آنر منتشر شده، این دستگاه دارای مدل نامبر HEY-W09 خواهد بود و نسبت به نسل قبلی، از برخی جهات ارتقا پیدا می کند. یکی از این موارد، صفحه نمایش این تبلت است که قادر به ارائه رزولوشن 2K است. البته هنوز در مورد سایز صفحه نمایش این تبلت اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است.

اما در رابطه با سخت افزار داخلی تبلت Honor Tablet 8 اعلام شده است که این دستگاه از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 680 قدرت می گیرد. البته تا به این لحظه به پیکربندی حافظه این تبلت اشاره ای نشده و در رابطه با نسخه های مختلف آن از لحاظ حافظه رم و حافظه ذخیره سازی، خبری در دست نیست. این احتمال وجود دارد که این تبلت فقط در یک نسخه ارائه شود و از لحاظ حافظه رم و ذخیره سازی نسخه های متفاوتی نداشته باشد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تبلت از فناوری شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می کند؛ البته به ظرفیت باتری آن اشاره ای نشده است. پیش بینی می شود که تبلت Honor Tablet 8 به باتری با حداقل ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز باشد که برای تبلت های میان رده و اقتصادی، یک استاندارد به شمار می آید.

تبلت Honor Tablet 8 با صفحه نمایش 2K و تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شد

این احتمال وجود دارد تا شرکت آنر تبلت جدید Honor Tablet 8 را هم زمان با گوشی های هوشمند Honor X40i به بازار عرضه کند. همچنین این شرکت چینی برنامه دارد تا در اواخر ماه جولای، تلویزیون های هوشمند Smart Screen X3 را نیز معرفی کند. به این ترتیب به نظر می رسد که آنر روزها و هفته های شلوغی را پیش رو دارد و در آینده خبرهای زیادی از دستگاه های جدید ساخت آن منتشر شود. شما می توانید آخرین اخبار در رابطه با گوشی های جدید Honor و دیگر اخبار دنیای تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina