اگر قصد خرید تبلت سامسونگ را داشته باشید و به بازار مراجعه کنید، با تعداد زیادی از تبلت های Galaxy Tab مواجه خواهید شد! این موضوع ممکن است برای شما و به خصوص کاربرانی که کمتر اخبار تکنولوژی را دنبال می کنند، مشکل ساز شده و انتخاب مدل متناسب با نیازهایتان را برای شما سخت کند! به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا یکی از بهترین مدل های این سری از تبلت های سامسونگ را به شما معرفی کنیم: تبلت Samsung Galaxy Tab S7. پس با ما همراه باشید!

با تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 بیشتر آشنا شوید

تبلت گلکسی Tab S7 یکی از جدیدترین مدل های تولید شده توسط سامسونگ است و از نظر بسیاری از کاربران عادی به عنوان بهترین مدل از سری گلکسی تب شناخته می شود. 

به طور کلی یکی از مهم ترین ویژگی های یک تبلت با کیفیت، صفحه نمایش آن است. تبلت Tab S7 در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد! شما با خرید تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 به یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن عالی 2560 x 1600 پیکسل و رفرش ریت فوق العاده 120 هرتز دست خواهید یافت! بنابراین می توانید جدیدترین بازی ها را با بهترین کیفیت بر روی این تبلت انجام داده و با آن به تماشای فیلم های سینمایی بپردازید! این صفحه نمایش از مات شدن تصاویر به طور کامل جلوگیری کرده و به خصوص تصاویر اکشن و سریع را به شکلی روان و با کیفیتی عالی به نمایش می گذارد. همچنین به لطف مجهز بودن این تبلت به تراشه اسنپ دراگون 865+ و 8 گیگابایت حافظه رم، بدون هیچ مشکلی می توانید انواع اپلیکیشن ها را بر روی آن اجرا کنید.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 با قلم لمسی معروف سامسونگ، S Pen نیز سازگاری کامل دارد. شاید دیگر نیازی به ذکر کردن توانایی ها و مزایای این قلم لمسی نباشد و تمامی کاربران با ویژگی های کاربردی آن آشنا باشند! این قلم لمسی با زمان تأخیر 9 میلی ثانیه در کنار تبلت Tab S7 عمل می کند و لذت طراحی دیجیتال را برای شما به ارمغان می آورد. به همین دلیل تبلت گلکسی Tab S7 برای گرافیست ها و طراحان نیز انتخابی ایده آل خواهد بود. لازم به ذکر است که قلم S Pen به صورت مغناطیسی به پشت بدنه این تبلت متصل می شود و به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را همراه با تبلت حمل کنید. همچنین سامسونگ این قلم را بدون دریافت هزینه اضافی و به صورت یکی از اقلام همراه این تبلت به کاربران ارائه می دهد.

در مجموع مزایا و ویژگی های کاربردی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 را می توان به شکل زیر خلاصه کرد:

صفحه نمایش فوق العاده روان با نرخ تازه سازی 120 هرتز، قاب های نازک و بدنه فلزی با کیفیت، سازگاری کامل با قلم لمسی S Pen، عملکرد عالی در اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها و پشتیبانی از فست شارژ با توان 45 وات از طریق کابل.

البته این تبلت معایبی نیز دارد که از جمله آنها می توان به AMOLED نبودن صفحه نمایش و قیمت زیاد آن اشاره کرد.

منبع: androidcentral