خرید یک کامپیوتر از پیش اسمبل شده می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. کامپیوترهای ATX متعددی در بازار موجود هستند؛ اما اگر به دنبال یک نمونه کوچکتر باشید چه کاری باید انجام دهید؟ در این صورت باید به سراغ کامپیوترهای Mini-ITX بروید. این کامپیوترها کوچکتر هستند و جالب اینجاست که به منظور کاهش ابعاد، از قدرت عملکرد آنها کاسته نشده است. در این مقاله چند مدل از بهترین کامپیوترهای اسمبل شده Mini-ITX در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم.

کامپیوتر اسمبل شده MSI MEG Trident X – بهترین انتخاب

کامپیوتر اسمبل شده MSI MEG Trident X – بهترین انتخاب

کامپیوتر Trident X از برند MSI از مادربرد MEG Z490I UNIFY با فرم فاکتور Mini-ITX بهره می برد. در این کامپیوتر از پردازنده Core i7-11700K و کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 3080 استفاده شده است. همچنین این کامپیوتر به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز مجهز است. سایر ویژگی های این کامپیوتر شامل مجهز بودن به ماژول وای فای آنبورد 6E، پورت USB-C، پورت Thunerbolt 4 و کیس زیبا می شود.

کامپیوتر اسمبل شده Origin Chronos V2 – کوچک و جذاب

کامپیوتر اسمبل شده Origin Chronos V2 – کوچک و جذاب

قابلیت شخصی سازی یکی از موضوعاتی است که می تواند برای کاربر اهمیت زیادی داشته باشد. کامپیوتر Origin Chronos V2 یک کامپیوتر اسمبل شده Mini-ITX است که امکان انتخاب از میان سخت افزار مختلف را به شما می دهد. شما می توانید از میان پردازنده های Intel Core یا AMD Ryzen و تعداد زیادی از مادربردهای مینی ITX، مدل های مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین می توانید مدل کارت گرافیک دلخواهتان را از میان کارت گرافیک های NVIDIA RTX انتخاب نمایید. این کامپیوتر به طور اختصاصی برای شما طراحی شده است!

کامپیوتر اسمبل شده CyberPowerPC EVO Mini – قدرتمند و کوتاه قامت!

کامپیوتر اسمبل شده CyberPowerPC EVO Mini – قدرتمند و کوتاه قامت!

یک مدل کمی کلاسیک تر که در یک کیس mini-tower اسمبل شده است. این کامپیوتر از برند CyberPowerPC انعطاف بالایی دارد و امکان انتخاب مدل مورد نظر کاربر با کانفیگ های سخت افزاری متفاوت وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید از جدیدترین قطعات سخت افزاری در یک کامپیوتر کوچک و کوتاه قامت بهره مند شوید.

کامپیوتر اسمبل شده MSI Trident 3 – سایز کنسول

کامپیوتر اسمبل شده MSI Trident 3 – سایز کنسول

یک کامپیوتر گیمینگ با شکل و شمایل یک کنسول بازی! این کامپیوتر به مادربرد Mini-ITX مجهز است و در آن از پردازنده نسل دهمی Intel Core i7 استفاده شده است. همچنین این مدل به 16 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه NVMe SSD و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3060 12GB مجهز است. همچنین این مدل به وای فای 6 و پورت USB-C مجهز است.

کامپیوتر اسمبل شده NZXT H1 Mini Plus – استایل حرفه ای

کامپیوتر اسمبل شده NZXT H1 Mini Plus – استایل حرفه ای

کیس NZXT H1 با فرم فاکتور کوچک می تواند با مجهز شدن به پردازنده Core i7-10700K و یک کارت گرافیک RTX 3060 به عنوان یک کامپیوتر اسمبل شده نیز مورد استفاده قرار گیرد. این مدل به سیستم خنک کننده مبتنی بر مایع AIO، حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی NVMe SSD با ظرفیت 1 ترابایت مجهز است و یک مدل پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید.

منبع: windowscentral