سونی یکی از بزرگترین شرکت های دنیای تکنولوژی است و در زمینه ساخت طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد. از جمله شاخه های فعالیت این شرکت می توان به نمایشگر و تلویزیون، اسپیکر و هدفون، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، کنسول بازی، دوربین و سنسور و... اشاره کرد. به تازگی شرکت Sony Electronics اعلام کرده است که قصد دارد حضور خود در بازار را گسترده تر کند و در همین راستا اقدام به معرفی یک برند جدید به نام InZone کرده است. این برند در زمینه تولید سخت افزار کامپیوتر و مشخصاً لوازم جانبی گیمینگ PC فعالیت خواهد داشت.

سونی برند جدید InZone را معرفی کرد. این برند در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ PC مانند مانیتور و هدفون فعالیت می کند

برند Sony InZone قرار است تا بر مبنای تجارب سونی در زمینه تولید دستگاه های صوتی و تصویری شکل گیرد و مانیتورها و هدست هایی متفاوت از محصولات سونی را به بازار عرضه کند. تمامی محصولات این برند جدید به قصد رقابت با بهترین محصولات سایر برندها راهی بازار گیمینگ PC خواهند شد و سونی قصد دارد تا با این برند، حضوری قدرتمندانه تر در این بازار داشته باشد.

اولین محصولاتی که با برند تجاری InZone راهی بازار می شوند، شامل دو مانیتور و سه هدست می شود. این محصولات دارای قیمت و سطح عملکردهای متفاوتی هستند. تمامی این پنج محصول برای استفاده گیمرهای PC طراحی شده اند اما به طور کامل با کنسول پلی استیشن 5 سونی نیز سازگار هستند. به خصوص مانیتورهای InZone ویژگی های قابل توجهی دارند و به یک سوئیچ مجهز هستند که به پلیرها اجازه می دهد تا به صورت لحظه ای بین دو کامپیوتر متصل به مانیتور سوئیچ کنند. همچنین امکان اتصال یک PC و یک PS5 به شکل هم زمان به این مانیتورها و سوئیچ کردن آنی بین آنها وجود دارد.

سونی برند جدید InZone را معرفی کرد. این برند در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ PC مانند مانیتور و هدفون فعالیت می کند

در ادامه به پنج محصول برند جدید InZone به طور خلاصه نگاهی می اندازیم:

* مانیتور Sony InZone M9: یک مانیتور 27 اینچ IPS، با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز، دارای پورت HDMI 2.1، سازگار با فناوری های VRR، HDR600 و NVIDIA G-Sync، قیمت خرده فروشی 899 دلار.

* مانیتور Sony InZone M3: یک مانیتور 27 اینچ IPS، با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز، سازگار با تکنولوژی های VRR و HDR400، قیمت خرده فروشی 529 دلار.

* هدست Sony InZone H9: یک هدست گیمینگ وایرلس رده بالا با قابلیت حذف نویز، دارای ایربادهای چرمی، قابلیت ارائه صدای فضایی 3D، پشتیبانی از اتصال بلوتوثی و 2.4 گیگاهرتز، قیمت خرده فروشی 299 دلار.

* هدست Sony InZone H7: یک هدست گیمینگ وایرلس که نسبت به مدل H9 فاقد قابلیت حذف نویز و ویژگی های دیگر است، اما قیمت آن همچنان 229 دلار است!

* هدست Sony InZone H3: یک هدست گیمینگ با سیم اقتصادی که قابلیت ارائه صدای فضایی 3D را دارد، اما ویژگی منحصر به فرد دیگری ندارد. قیمت خرده فروشی 99 دلار.

سونی برند جدید InZone را معرفی کرد. این برند در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ PC مانند مانیتور و هدفون فعالیت می کند

هدف سونی از معرفی این برند جدید، دست یافتن به جایگاه بالاتری در بازار مانیتورهای گیمینگ PC و هدست های گیمینگ است. باید دید که آیا InZone می تواند پا به پای برندهای قدیمی و جا افتاده بازار تجهیزات و لوازم جانبی گیمینگ به پیش رود یا خیر. لازم به ذکر است که تمام محصولات InZone که در بالا به آن اشاره کردیم، در سال جاری به بازار می آیند و به زودی امکان پیش خرید مانیتورهای آن فعال می شود.

منبع: windowscentral