تولید کننده تجهیزات الکترونیکی Zebronics که یک برند هندی است، به تازگی یک ایرفون گردنی را به بازارهای کشور هند عرضه کرده است. این ایرفون Zeb-Yoga 3 نام دارد و به صورت وایرلس به سایر دستگاه ها متصل می شود.

ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 از برند Zebronics با فناوری شارژ سریع رونمایی شد

ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 از طراحی ارگونومیک و انعطاف پذیری بهره می برد و به کاربر این امکان را می دهد تا آن را به اندازه دلخواه، دور گردن خود خم کند. همچنین هر یک از گوشی های این ایرفون، به صورت مغناطیسی طراحی شده اند و می توان در صورت عدم نیاز به ایرفون، آنها را به یکدیگر متصل کرد. این ویژگی حمل و جابجایی این ایرفون را بسیار آسان کرده است. لازم به ذکر است که در ایرفون Zeb-Yoga 3 از درایورهای بزرگ 14 میلی متری استفاده شده که صدایی بالانس شده و قوی را ارائه می دهند.

ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 از برند Zebronics با فناوری شارژ سریع رونمایی شد

شرکت Zebronics ادعا کرده است که ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 با یک بار شارژ شدن، قادر به پلی بک به میزان 17 ساعت است. همچنین تنها با 10 دقیقه شارژ کردن این ایربادز، می توانید از آن برای 8 ساعت پلی بک استفاده کنید! این موضوع به دلیل بهره بردن این ایرفون از فناوری Rapid Charge است. این ویژگی یکی از نقاط قوت اصلی این ایرفون به حساب می آید که تجربه استفاده از آن را برای کاربران لذت بخش تر می کند! ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 از طریق درگاه USB Type C شارژ می شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ایرفون Zeb-Yoga 3 برند Zebronics، از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی موبایل یا دیگر دستگاه مورد نظر کاربر متصل می شود و اتصال پایداری را به ارمغان می آورد. همچنین این ایرفون با دستیار صوتی گوشی های اندرویدی سازگار است و از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند. به این ترتیب کاربر می تواند از طریق دستیار صوتی گوشی های اندرویدی (مانند Bixby)، با این ایرفون کار کند و فرامینی مانند تعویض ترک موسیقی در حال پخش، کم و زیاد کردن صدا و... را بر روی آن اعمال کند. لازم به ذکر است که این ایرفون فاقد میکروفون است و برای مکالمه یا پاسخ دادن به تماس های دریافتی کاربرد ندارد. در واقع کاربرد اصلی ایرفون Zeb-Yoga 3، گوش دادن به موسیقی، رادیو، پادکست و کتاب صوتی است.

ایرفون گردنی Zeb-Yoga 3 از برند Zebronics با فناوری شارژ سریع رونمایی شد

از دیگر ویژگی های این ایرفون، باید به تعبیه دکمه های کنترلی بر روی کابل آن است که دسترسی به آنها بسیار آسان خواهد بود. از این دکمه ها می توان برای روشن و خاموش کردن ایرفون و کم و زیاد کردن صدا استفاده نمود. ایرفون Zeb-Yoga 3 با ابعاد 111.2x28.2x182.7 میلی متر راهی بازار شده و یکی از مدل های سبک موجود در بازار به شمار می آید.

ایرفون Zeb-Yoga 3 در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و نارنجی راهی بازار شده و هم اکنون در بازارهای کشور هند برای خرید عموم در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این ایرفون راهی بازارهای جهانی نیز می شود و Zebronics برای این منظور برنامه ای دارد یا خیر.

منبع: gizmochina