ادیفایر یک شرکت چینی واقع در پکن است که بیشتر بر روی تولید دستگاه های الکترونیکی صوتی مانند اسپیکر، انواع هدست با سیم و بی سیم و البته ایرفون تمرکز دارد. این شرکت در یکی دو سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته سهم بیشتری از بازار این تجهیزات را به اختیار خود درآورد. یکی از رمزهای اصلی موفقیت ادیفایر در این زمینه، تولید محصولات مقرون به صرفه تر از نمونه های گران قیمت است؛ به طوری که محصولات این برند توسط اکثر افراد جامعه قابل خرید هستند و نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای خرید آنها وجود ندارد.

در همین راستا، ادیفایر به تازگی از ایرفون با سیم H180 Plus خود رونمایی کرده است که دارای رابط USB-C است. این ایرفون در کنار قیمت مناسبی که دارد، از مشخصات فنی قابل توجهی نیز برخوردار است که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.

ایرفون USB-C ادیفایر H180 Plus با قابلیت پشتیبانی از صدای Hi-Res معرفی شد

ایرفون ادیفایر H180 Plus همانند اغلب ایرفون های جدیدتر و رده بالا، از طریق رابط USB-C به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. ادیفایر عنوان کرده است که در ساخت کابل این هندزفری با سیم، از روکش پلی کربنات استفاده کرده که هم انعطاف پذیری بالایی دارد و هم در برابر خراشیدگی، در هم پیچیدگی، ساییدگی و پارگی مقاوم است. به این ترتیب شما می توانید بدون نگرانی بابت آسیب دیدن ایرفون، از آن با خیال راحت برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

اما چیزی که در رابطه با ایرفون ادیفایر H180 Plus بیشتر جلب توجه می کند، کیفیت صدای عالی آن است! این ایرفون مقرون به صرفه با سیم از فناوری Hi-Res Audio پشتیبانی می کند؛ به معنای اینکه کیفیت صدای آن چندین سطح از کلاس وزنی مدل آن بالاتر خواهد بود!

ایرفون USB-C ادیفایر H180 Plus با قابلیت پشتیبانی از صدای Hi-Res معرفی شد

بخش بازاریابی ادیفایر در این رابطه به این نکته اشاره کرده است که دستیابی به این میزان کیفیت، با مهندسی صدای هوشمندانه خاص این شرکت امکان پذیر شده است. در این ایرفون از درایور صدای 14 میلی متری استفاده شده که از محدوده فرکانسی گسترده 20 هرتز تا 40 هزار هرتز پشتیبانی می کند. همچنیناین ایرفون از پهنای باند 100 درصد بیشتر نسبت به مدل های هم رده موجود در بازار برخوردار است!

نرم افزار ایرفون ادیفایر H180 Plus نیز کارایی بالایی دارد و امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به عنوان مثال در این نرم افزار چهار پروفایل صدای EQ تعبیه شده که متناسب با ژانر موسیقی می توانید از آنها بهره ببرید. این پروفایل های صدا شامل حالت های Standard، Pop، Classical و Rock می شود. میکروفون های داخلی این ایرفون نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهند و صدا را با بالاترین کیفیت در هنگام مکالمه انتقال می دهند.

ایرفون USB-C ادیفایر H180 Plus با قابلیت پشتیبانی از صدای Hi-Res معرفی شد

بر روی کابل منتهی به گوشی سمت راست این ایرفون، دکمه های کنترلی آن تعبیه شده است. این دکمه ها از نوع فیزیکی هستند و کلیک پذیری آسانی دارند. از طریق این دکمه ها می توانید ایرفون را روشن/ خاموش کنید یا صدای آن را کم و زیاد نمایید. ایرفون Edifier H180 Plus در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و هم اکنون با قیمت 11 دلار در بازارهای کشور چین قابل تهیه است.

منبع: gizmochina