شیائومی به تازگی طی یک رویداد، تعدادی دستگاه جدید را معرفی کرده که در صدر آنها گوشی Mix Fold 2 قرار دارد! در میان این محصولات، نسل جدید ایربادهای وایرلس شیائومی نیز دیده می شود: ایربادز شیائومی Buds 4 Pro.

ایربادز شیائومی بادز 4 پرو با قابلیت حذف نویز قوی و طول عمر باتری 38 روزه معرفی شد

ایربادز Xiaomi Buds 4 Pro همراه با کیس شارژر با طراحی کپسولی عرضه شده است که بدنه آن نسبت به نسل های قبلی انحنا و گردی بیشتری دارد. این هدفون بدنه براقی دارد و در دو رنگ عرضه شده است. لازم به ذکر است که این ایربادز به صورت مغناطیسی به کیس شارژر متصل می شود و به شکلی محکم در جای خود باقی می ماند. به این ترتیب اگر کیس شارژر به شکل اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن ایربادهای داخل آن نباشید! در عین حال، ایربادها به شکلی درون کیس قرار می گیرند که پس از باز کردن درب، به سرعت می توانید آنها را از جایگاه خود خارج کنید و برای این کار نیازی به صرف نیروی بیش از اندازه نخواهید داشت.

ایربادز شیائومی بادز 4 پرو با قابلیت حذف نویز قوی و طول عمر باتری 38 روزه معرفی شد

شاید درخشان ترین ویژگی ایربادز شیائومی Buds 4 Pro، پشتیبانی آن از قابلیت کاهش نویز داینامیک و تطبیق پذیر باشد. این ایربادز قادر است تا نویزهایی با عمق 48 دسی بل و فرکانس 4000 هرتز را تشخیص داده و آنها را به حداقل میزان ممکن برساند. همچنین این ایربادز از سه سطح مختلف برای تنظیم قابلیت «کاهش نویز تطبیق پذیر» بهره می برد که به طور اتوماتیک سروصدای محیطی را تشخیص می دهد و آنها را به شکل هوشمند کاهش می دهد. به این ترتیب متناسب با میزان سروصدای موجود در محیط، می توانید سطح کاهش نویز این ایربادز را تغییر دهید.

ایربادز شیائومی بادز 4 پرو با قابلیت حذف نویز قوی و طول عمر باتری 38 روزه معرفی شد

چیزی که بیشتر جلب توجه می کند این است که کاربران می توانند قابلیت کاهش نویز ایربادز شیائومی بادز 4 پرو را به صورت دستی هم تنظیم کنند و آن را در 6 سطح مختلف قرار دهند. کاربران این امکان را دارند تا سطح کاهش نویز و فشار وارده بر گوش را مطابق با عادت های شنیداری خود تنظیم نمایند. در عین حال این ایربادز بی سیم جدید از سه حالت ترنس پرنسی مختلف هم پشتیبانی می کند. این حالت ها که شامل استاندارد، افزایشی وکال و افزایشی محیط می شوند، به کاربر اجازه می دهند تا متناسب با شرایط محیط از صداهای اطراف خود نیز در حین استفاده از ایربادز مطلع شوند.

ایربادز شیائومی بادز 4 پرو قابلیت کاهش نویز ناشی از وزیدن باد را نیز دارد که به خصوص در هنگام دویدن یا دوچرخه سواری کارایی بالایی دارد. این ایربادز وزش باد را به صورت هوشمند تشخیص می دهد و اثرات ناشی از این نویز را به حداقل میزان ممکن می رساند. پس می توان گفت این ایرباد شیائومی از مناسب ترین ایربادهای بیسیم برای دویدن است.

ایربادز شیائومی بادز 4 پرو با قابلیت حذف نویز قوی و طول عمر باتری 38 روزه معرفی شد

شیائومی ادعا کرده است که شارز کامل باتری ایربادز Buds 4 Pro برای 9 ساعت پلی بک کفایت می کند. همچنین شارژدهی باتری این ایربادز در کنار کیس شارژر به 38 ساعت هم می رسد. این ایربادز وایرلس شیائومی از فست شارژ هم پشتیبانی می کند و تنها در عرض 30 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

لازم به ذکر است که ایربادز شیائومی بادز 4 پرو هم اکنون با قیمت 163 دلار در بازارهای کشور چین در دسترس قرار گرفته است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این ایرباد توانایی رقابت با بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 را دارد یا خیر؟

منبع: gizmochina