5. ASUS CHROMEBOOK DETACHABLE CM3

بهترین کروم بوک جدا شدنی

370 دلار در آمازون

5. ASUS CHROMEBOOK DETACHABLE CM3

Chromebook Detachable CM3 تلاش ایسوس برای رقابت با Chromebook Duet Lenovo است. این کروم بوک همانندDuet ، یک تبلت 10.5 اینچی با سیستم  عامل Chrome، قاب فابریک، کیک استند و صفحه کلید است. این دستگاه کمی گران تر از Duet است، اما چند ویژگی اضافی دارد.

CM3 همچنین دارای USI stylus داخلی، کلیدهای وسیع، پورت USB-C، جک صدا، پردازنده MediaTek و باتری با طول عمر 13 ساعت است. 

6. Chromebook SAMSUNG GALAXY 2

بهترین کروم بوک متوسط

250 دلار در سامسونگ

6. Chromebook SAMSUNG GALAXY 2

اولین گلکسی کروم بوک سامسونگ با قیمت 1000 دلار، صفحه نمایش OLED، قلم بسته بندی شده و بدنه ممتاز عرضه شد. درست است که Galaxy Chromebook 2 راه نسخه قبلی خود را ادامه نداد، اما می توان گفت که این کروم بوک یک جایگزین مقرون به صرفه برای سری قبلی خود می باشد. سنسور اثر انگشت، قلم و تکنولوژی  OLED در این دستگاه وجود ندارد، اما کاملاً کاربردی است و با این وجود قیمت اولیه زیر 600 دلاری آن بسیار منطقی است.

این دستگاه که با رنگ های قرمز روشن و خاکستری روانه بازار شده است، اولین کروم بوکی است که از پنل های QLED سامسونگ بهره برده است، و به جرأت می توان گفت یکی از زیباترین نمایشگرهایی است تا کنون شاهد آن بوده ایم. صفحه نمایش های زیبا گاهی اوقات عمر باتری را خراب می کنند، اما کروم بوک گلکسی 2 اینطور نیست و شارژدهی آن در صورت کار مداوم حدود هفت ساعت و 21 دقیقه می باشد. لازم به ذکر است که این کروم بوک سامسونگ از پردازنده Core i3 بهره می برد. و ضمن این که تراشه آن قدرت بالایی ندارد، اما برای استفاده در کارهای روزمره بسیار مناسب است.

7. GOOGLE PIXELBOOK GO

بهترین کروم بوک برند گوگل

749 دلار در آمازون

7. GOOGLE PIXELBOOK GO

Google Pixelbook Go یک لپ تاپ کاربردی زیبا در اندازه 13.3 اینچ است که فقط 2.3 پوند وزن دارد. این کروم بوک دارای یک شاسی منیزیمی محکم و یک لبه برآمده در قسمت پایین است که از لیز خوردن آن روی سطوح کج جلوگیری می کند.

Pixelbook Go نه تنها قابل حمل و شیک است، بلکه عملکرد خوبی دارد و از شارژ سریع از طریق هر دو درگاه USB-C پشتیبانی می کند. عمر باتری این کروم بوک بیش از هشت ساعت است و بدون هیچ مشکلی یک روز کاری کامل را برای شما به ارمغان می آورد. ویژگی بارز این دستگاه صفحه کلید آن است که فنری و بی صدا است. 

8. LENOVO C13 YOGA CHROMEBOOK

بهترین کروم بوک پریمیوم

460 دلار در آمازون

8. LENOVO C13 YOGA CHROMEBOOK

در حالی که مخاطب بسیاری از کروم بوک های مدرن بچه ها و دانش آموزان هستند، اما Chromebook C13 Yoga یک کروم بوک محکم و گران قیمت است که برای بزرگسالان هم کاربرد دارد. این دستگاه دارای انواع مزایا از جمله دکمه قرمز در کی برد، حسگر اثر انگشت، شاتر وب کم و طراحی آلومینیومی است. 

کروم بوک C13 لنوو از این نظر منحصر به فرد است که اولین کروم بوکی است که شامل پردازنده های سری C AMD Ryzen 3000 Mobile  است که به طور خاص برای کروم بوک ها به بازار عرضه می شود. گفتنی است که تراشه های موجود در این کرم بوک، انواع برنامه ها و حتی بازی های تلفن همراه را بدون مشکل و کاملاً روان اجرا می کنند. 

9. DELL INSPIRON 14

کروم بوک پریمیوم 2 در 1 با یک STYLUS داخلی

690 دلار در آمازون

9. DELL INSPIRON 14

کروم بوک Inspiron 14 با وزن 3.99 پوند کمی سنگین است، اما همچنان یک دستگاه تغییر پذیر محکم با شاسی آلومینیومی براق است که جلوه ای عالی به آن می بخشد. این کروم بوک دارای صفحه کلید بزرگ با نور پس زمینه و صفحه نمایش 1920x1080 پیکسل با رنگ های دقیق است. لازم به ذکر است که این دستگاه با پردازنده نسل هشتمCore i3 ، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، عملکرد فوق العاده ای برای پخش، جستجو در وب و حتی کارهای هنری سخت تر ارائه می دهد.

همچنین گفتنی است که Inspiron 14 مجهز به قلم است که در سوکت اختصاصی داخل شاسی آن قرار دارد. کروم بوک DELL INSPIRON 14 به لطف فناوری رزونانس مغناطیسی (EMR) ، نیازی به باتری یا هر نوع شارژ ندارد.

منبع: gsmarena