به تازگی لاجیتک سه محصول جدید از سری MX Master را معرفی کرده است. این محصولات شامل دو کیبورد مکانیکال و یک ماوس ارگونومیک می شوند. تلفیق زبان طراحی خاص محصولات MX Master Series با تجربیات بالای لاجیتک در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ، باعث شده تا طرفداران لاجیتک از شنیدن این خبر هیجان زده شوند! از گیمرها گرفته تا طراحان و تولید کنندگان محتوای دیجیتال می توانند از این تجهیزات استفاده کنند. هر سه مدل ماوس و کیبورد لاجیتک با نرم افزار دسکتاپ جدید Logi Options+ سازگار هستند. این نرم افزار امکانات متعددی مانند شخصی سازی کردن عملکرد کلیدها، تغییر تنظیمات ماوس و تنظیم افکت نور پس زمینه بر اساس دلخواه کاربر کارایی دارد.

لاجیتک یک ماوس و دو کیبورد مکانیکال جدید از سری MX Master را معرفی کرد

کیبورد فول سایز MX Mechanical و کیبورد سایز کوچکتر MX Mechanical Mini از دکمه هایی با ارتفاع کم برخوردارند و عملکردی بی صدا را ارائه می دهند. به طوری که می توان آنها را کم صداترین کیبوردهایی دانست که لاجیتک تا به حال تولید کرده است! البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه های مجهز به کلیدهای کلاسیک (Blue) و کلیدهای خطی (Red) نیز از این مدل ها به بازارهای انتخابی لاجیتک عرضه خواهند شد.

کیبورد MX Mechanical از عرض 434 میلی متر و کیبورد MX Mechanical Mini از عرض 313 میلی متر برخوردارند. هر دوی این کیبوردها به صورت وایرلس و از طریق دانگل USB-A مدل Logi Bolt به کامپیوتر متصل می شوند و از سیستم عامل ویندوز 10 به بالا پشتیبانی می کنند. همچنین هر دوی این مدل ها دارای طراحی شیک و جذابی هستند و با رنگ مشکی عرضه می شوند. از همین حالا می توان آنها را رقیبی برای بهترین کیبوردهای موجود در بازار دانست!

لاجیتک یک ماوس و دو کیبورد مکانیکال جدید از سری MX Master را معرفی کرد

در کنار این کیبوردها، لاجیتک ماوس MX Master 3S را نیز معرفی کرده که به عنوان جانشین مدل قبلی (MX Master 3) به بازار می آید. این ماوس تمام ویژگی های ممتاز نسل قبلی را به ارث برده و از لحاظ روان بودن کلیک ها و ارائه عملکرد سریع تر، ارتقا پیدا کرده است. به طوری که صدای کلیک این ماوس نسبت به نسل قبلی تا 90 درصد کمتر شده است. همچنین این ماوس از دقت 8000DPI بهره می برد و در آن از سنسور 8K استفاده شده است. از دیگر مشخصات ماوس لاجیتک MX Master 3S، می توان به طراحی ارگونومیک اشاره کرد که آن را برای استفاده در تمام طول روز، به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که این ماوس ارگونومیک نیز از طریق دانگل Logi Bolt به صورت وایرلس به سیستم متصل می شود. این ماوس جدید لاجیتک 141 گرم وزن دارد و در رنگ های مشکی و خاکستری عرضه می شود.

لاجیتک یک ماوس و دو کیبورد مکانیکال جدید از سری MX Master را معرفی کرد

لاجیتک تضمین کرده است که هر سه محصول جدید MX Master خود را از پلاستیک بازیافتی ساخته و در آن از مواد مضر برای محیط زیست به کمترین میزان ممکن استفاده کرده است. کیبورد فول سایز MX Mechanical با قیمت 170 دلار و کیبورد سایز کوچکتر MX Mechanical Mini با قیمت 150 دلار بر روی وب سایت لاجیتک برای خرید قرار گرفته اند. همچنین ماوس ارگونومیک MX Master 3S دارای قیمت 99 دلار است.

منبع: windowscentral