شرکت امیزفیت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا یک ساعت هوشمند جدید را به بازارهای کشور هند عرضه کند. این ساعت جدید با نام Amazfit GTR 2 New Version شناخته می شود و در تاریخ 23 ماه May عرضه می شود. این خبر به طور رسمی توسط امیزفیت تأیید شده و به زودی شاهد عرضه یک ساعت هوشمند جدید به بازار خواهیم بود.

امیزفیت ساعت هوشمند GTR 2 New Version را معرفی کرد

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 New Version از همان زبان طراحی بهره می برد که پیش از این در ساعت Amazfit GTS 2 Mini New Edition از آن استفاده شده بود. همچنین ظاهر این ساعت هوشمند به مدل GTR 2 شباهت دارد که در سال 2020 به بازارهای کشور هند وارد شده بود.

البته از برخی لحاظ، طراحی نسخه جدید Amazfit GTR 2 با نسل قبلی تفاوت هایی دارد. این مدل همانند نسخه قبلی از بدنه آلومینیومی بهره می برد، ولی بندهای سیلیکونی جدیدی با رنگ های خاکستری و مشکی به آن اضافه شده است.

در رابطه با مشخصات فنی این ساعت هوشمند جدید، باید به این نکته اشاره کنیم که این نسخه به صفحه نمایش دایره ای شکل با سایز 1.39 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و از رزولوشن 454x454 پیکسل بهره می برد. همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش این اسمارت واچ 450 nits و تراکم پیکسلی آن 326 PPI است. بر روی این صفحه نمایش از شیشه 2.5D و روکش مقاوم در برابر خراشیدگی استفاده شده است.

امیزفیت ساعت هوشمند GTR 2 New Version را معرفی کرد

این اسمارت واچ امیزفیت از بیش از 90 حالت ورزشی شامل دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری ثابت، شنا در آب های آزاد، شنا در استخر، کوهنوردی، دویدن روی تردمیل، اسکی، دوچرخه سواری در فضای آزاد و تمرین آزاد پشتیبانی می کند. همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت ردیابی وضعیت فعالیت بدن بهره می برد و توانایی شمارش ضربان قلب، مسافت طی شده، تعداد قدم ها، کالری سوزانده شده و سطح استرس را دارد. ضمن اینکه این ساعت هوشمند از قابلیت پایش وضعیت خواب برخوردار است.

البته امکانات نسخه جدید ساعت هوشمند Amizfit GTR 2 به همین مقدار محدود نمی شود و در این مدل ازز اپلیکیشن اختصاصی BioTracker به منظور بررسی وضعیت بدن استفاده شده است. این ساعت هوشمند از قابلیت های دیگری مانند سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2)، سنسور اطلاعات بیولوژیکی، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور تشیخص سطح فشار هوا و سنسور سنجش نور محیطی هم بهره می برد و امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اسمارت واچ امیزفیت GTR 2 New Version به صورت ضد آب طراحی شده و تا عمق 50 متری آب آسیب نمی بیند. این ساعت هوشمند به بلوتوث نسخه 5.0، وای فای (2.4 گیگاهرتز) و GPS+GLONASS هم مجهز است و از امکانات ارتباطی مناسبی بهره می برد. لازم به ذکر است که در این ساعت هوشمند، 3 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به منظور پلی بک موزیک تعبیه شده است.

امیزفیت ساعت هوشمند GTR 2 New Version را معرفی کرد

یکی از ویژگی های قابل توجه ساعت هوشمند جدید امیزفیت مجهز بودن آن به باتری 471 میلی آمپر ساعتی است که شارژ کامل آن برای استفاده روزمره از ساعت تا 14 روز کفایت می کند. در صورت کار سنگین با این ساعت، شارژدهی باتری آن برای 6.5 روز کافی خواهد بود. همچنین اگر از امکانات پایه ای این ساعت هوشمند استفاده کنید، طول عمر باتری آن به 38 روز نیز قابل ارتقا خواهد بود.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 New Version با قیمت 154 دلار از تاریخ 23 ماه May در وب سایت امیزفیت در دسترس قرار می گیرد.

منبع: gizmochina