خرید یک تبلت خوب همواره از نگرانی های خرید وسایل دیجیتالی مانند یک گوشی خوب و یا لپ تاپ بیشتر بوده است که دلیل آن را می توان در کارایی تبلت دانست که هر دو کارایی گوشی و لپ تاپ را اکثرا پوشش می دهد. البته بسته به علاقه کاربر به اندازه صفحه نمایش، کاربری های تبلت نیز متغیر است. یکی از برند-های معروفی که در زمینه تولید و طراحی وسایل دیجیتالی در بازار بسیار خوش درخشیده است، برند سامسونگ است که تبلت های بی نظیر متفاوتی را برای کاربران خود عرضه کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 مورد از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2021 بپردازیم و با بررسی و رتبه بندی هر کدام، شما را در خرید آن ها مصمم تر کنیم!

1. تبلت Samsung Galaxy Tab S7

بهترین رایانه لوحی سامسونگ

549 دلار در آمازون

1.  تبلت Samsung Galaxy Tab S7

تبلت سامسونگ مدل گلکسی Tab S7، با طراحی آلومینیومی براق، وزن 498 گرم و ضخامت 6.3 میلی متر به طرز غیرقابل تصوری نازک و سبک است که برای استفاده های طولانی مدت بسیار عالی است. این تبلت با برخورداری از یک صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 2560x1600 پیکسل، نرخ تازه سازی حدود 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین وجود پردازنده اسنپدراگون 865+، رم 6 گیگابایت، فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت و بلندگوهای چهارگانه با کیفیت بالا، این تبلت را به یکی از بهترین تبلت های 2021 تبدیل کرده است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

2. تبلت Samsung Galaxy Tab S7+

بهترین رایانه لوحی ارتقا یافته اندرویدی 

709 دلار در آمازون

2. تبلت Samsung Galaxy Tab S7+

اگر می خواهید یک تبلت اندرویدی همه کاره داشته باشید که هزینه آن نیز برای شما اهمیتی ندارد، تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7+ را به شما پیشنهاد می کنیم.

این تبلت، به عنوان تبلت فوق ممتاز سامسونگ شناخته می شود که بدنه محکم فلزی، صفحه نمایش 12.4 اینچی با رزولوشن 2800x1752 پیکسل و عمر طولانی باتری از نقاط قوت فروش آن هستند. پردازنده اسنپدراگون 865+، رم 6 گیگابایت، فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت از دیگر مشخصات تبلت Samsung Galaxy Tab S7+ است. علاوه بر این، دارای بلندگوهای چهارگانه عالی، شکاف کارت microSD و قلم S Pen است که در جعبه قرار داده شده است و هنگام شارژ در صورت عدم استفاده به پشت تبلت متصل می شود.

3. تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite

بهترین تبلت پرسود و پرفروش اندروید

از 317 دلار در آمازون

3. تبلت  Samsung Galaxy Tab S6 Lite

تبلت Galaxy Tab S6 Lite که سال گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد، یک تبلت فوق العاده است که اکثر ویژگی های Tab S7 را داراست. این تبلت با قیمت ارزانی که در بازار دارد، یک تبلت 10.4 اینچی نازک و سبک با پشتیبانی از قلم S Pen و صفحه کلید اول شخص است که به طور خودکار هنگام اتصال حالت DeX را فعال می کند.

صفحه نمایش این تبلت با تولید رنگ فوق العاده و وضوح بالای 2000x1200 پیکسل برای استفاده دستی و پخش رسانه بسیار عالی عمل می کند. ضمن این که این رایانه لوحی از پردازنده Exynos 9610، رم 4 گیگابایت و حداکثر 128 گیگابایت حافظه اس اس دی نیز برخوردار می باشد.

قابل ذکر است که سامسونگ به تازگی از بروزرسانی این تبلت در قالب Galaxy Tab S7 FE و Galaxy Tab A7 Lite نیز رونمایی کرده است.

اگر قصد خرید و یا دریافت قیمت تبلت سامسونگ را دارید، می توانید از طریق سایت ایده برتر و یا تماس با مشاوران ما از طریق شماره 021-73027 نسبت به دریافت اطلاعات اقدام کنید. همچنین در صورت داشتن هر یک از انواع تبلت های سامسونگ می توانید از طریق ثبت نظرات در سایت ما، تجربه خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: androidcentral