شرکت Realme تبلیغات خود برای رونمایی از گوشی های سری Narzo 50 5G را در هند آغاز کرده است. در حال حاضر صفحه این گوشی ها در وب سایت های Amazon India و Realme India مشاهده می شود. این طور که مشخص است، این سری از گوشی ها شامل مدل های Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G می شود و ظرف یک ماه آینده این مدل ها در کشور هند عرضه خواهند شد. پیش از این گزارشی بر روی وب سایت 91mobiles منتشر شده بود و در آن به مشخصات کلیدی نسخه استاندارد این سری از گوشی های Realme اشاره شده بود. در این گزارش حتی رندرهایی از این گوشی به چشم می خورد. اکنون، یک گزارش جدید منتشر شده و در آن نوع تراشه به کار رفته در نسخه Pro این گوشی ها به همراه میزان حافظه رم آن فاش شده است!

گوشی Realme Narzo 50 Pro 5G احتمالاً به یکی از تراشه های Dimensity سری 9 مجهز خواهد بود

در این گزارش ذکر شده که گوشی Realme Narzo 50 Pro 5G با مدل نامبر RMX3396 عرضه می شود. اگر در سایت Github جستجویی بر اساس این مدل نامبر انجام دهید، آن را در لیست دستگاه های مجهز به AR-Core پیدا خواهید کرد. این لیست شامل دستگاه هایی است که در آن از چیپست Dimensity 920 و 6 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. متأسفانه نمی توان به اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی این گوشی در این لیست دست پیدا کرد.

گوشی Realme Narzo 50 Pro 5G احتمالاً به یکی از تراشه های Dimensity سری 9 مجهز خواهد بود

بیایید به نسخه استاندارد این سری از گوشی های Realme، یعنی مدل Narzo 50 5G بازگردیم! عکس منتشر شده از این گوشی (که در بالا آن را مشاهده می کنید)، طراحی پنل پشتی آن را نمایان می کند. آن طور که در این عکس مشخص است، قسمت بالایی پنل پشتی این گوشی موبایل اندرویدی به شکل مات طراحی شده و بر روی سایر بخش های آن خطوط مورب دیده می شود. همچنین گوشه سمت چپ بالایی این پنل، محل قرارگیری ماژول دوربین آن است که در آن دو دوربین قابل مشاهده است.

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که گوشی Narzo 5G به صفحه نمایش 6.58 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز مجهز خواهد بود. همچنین به احتمال بسیار زیاد در این گوشی از تراشه Dimensity 810 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می شود. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز خواهد بود و از سیستم عامل Realme UI 3.0 (توسعه یافته بر مبنای اندروید 12) در آن بهره برده می شود.

گوشی Realme Narzo 50 Pro 5G احتمالاً به یکی از تراشه های Dimensity سری 9 مجهز خواهد بود

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به مجهز بودن آن به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین باتری به کار رفته در این گوشی از ظرفیتی معادل با 4800 میلی آمپر ساعت برخوردار است و امکان شارژ شدن آن با فست شارژ 33 وات فراهم است. ضمن اینکه همان طور که از نام گوشی Realme Narzo 5G مشخص است، این گوشی از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از این گوشی های جدید برند Realme به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina