شرکت Coolpad تست های نهایی خود برای عرضه یک گوشی جدید به بازارهای کشور چین را آغاز کرده و احتمالاً در آینده ای نه چندان دور شاهد معرفی این گوشی موبایل خواهیم بود. این شرکت تا به اینجا به صورت رسمی به نام این گوشی جدید اشاره ای نکرده است و فقط برخی جزئیات در رابطه با زمان عرضه آن را اعلام کرده است. با این وجود برخی اطلاعات در رابطه با این گوشی جدید توسط منابع غیر رسمی فاش شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند Coolpad قصد دارد یک گوشی جدید با این مشخصات را به زودی راهی بازار کند

این خبر توسط Coolpad به طور رسمی تأیید شده است که گوشی جدید این برند در تاریخ 13 ژوئن در چین رونمایی خواهد شد. مطابق با مطلبی که بر روی اکانت رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، این گوشی جدید دارای یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن Full HD و اسپیکرهای استریوی دوگانه خواهد بود.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که مدت زمان تعویض و گارانتی این گوشی دو برابر استاندارد رایج در صنعت تولید گوشی های هوشمند (به ترتیب 15 روز و 1 سال) خواهد بود. البته این موضوع چندان هم برای Coolpad تازگی ندارد! چرا که گوشی فعلی Cool 20 Pro این شرکت همراه با 2 سال گارانتی و 90 روز زمان تعویض در بازار موجود است!

شرکت Coolpad در رابطه با گوشی جدید خود فقط به انتشار همین میزان اطلاعاتی را که در بالا به آنها اشاره کردیم بسنده کرده است. اما اطلاعات بیشتری از این گوشی توسط یکی از افشاگران بر روی Weibo قرار گرفته است.

برند Coolpad قصد دارد یک گوشی جدید با این مشخصات را به زودی راهی بازار کند

مطابق با این اطلاعات، گوشی جدید فوق الذکر با نام Coolpad Cool 20s به بازار عرضه خواهد شد. همچنین برخی مشخصات فنی این گوشی توسط این شخص فاش شده است که با مشخصات ذکر شده بر روی وب سایت TENAA در ماه May در مورد یک گوشی ناشناخته از برند Coolpad مطابقت دارد.

پس گوشی Coolpad Cool 20s به احتمال بسیار زیاد به صفحه نمایش 6.58 اینچی با پنل TFT LCD مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 2408x1080 پیکسل بهره می برد که منجر به نمایش تصاویر با وضوح Full HD+ می شود. همچنین صفحه نمایش این گوشی توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

برند Coolpad قصد دارد یک گوشی جدید با این مشخصات را به زودی راهی بازار کند

داخل این گوشی جدید احتمالاً از یک تراشه سازگار با 5G استفاده می شود که به پردازنده هشت هسته ای 2.2 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. دوربین اصلی پشت این گوشی از رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. این افشاگر ادعا کرده است که دوربین اصلی گوشی Cool 20s به لنز Samsung JN1 مجهز است و در کنار آن از یک سنسور دوم 2 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است.

یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی گوشی Coolpad Cool 20s را بر عهده خواهد داشت که امکان شارژ کردن آن با فست شارژ 18 واتی وجود دارد. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی و در نسخه های 4GB+128GB، 6GB+128GB و 8GB+128GB روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.