شیائومی در حال کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند جدید از گوشی های سری 12 است که با نام Xiaomi 12T به بازار عرضه می شود. در شرایطی که هنوز تا معرفی رسمی این گوشی مدتی باقی مانده، یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده است! این افشاگر مدعی شده است که گوشی مذکور به تراشه پرچم دار کوالکوم مجهز است، نرخ نوسازی تصویر بالایی دارد، و جزء گوشی های موبایل با فست شارژ بالا است و در کل از امکانات رده بالایی بهره می برد. با توجه به اینکه نام گوشی Xiaomi 12T در وب سایت FCC لیست شده، احتمالاً تا عرضه رسمی آن زمان زیادی باقی نمانده است.

افشاگر شناخته شده، Mukul Sharma، به تازگی مشخصات کلیدی گوشی Xiaomi 12T را فاش کرده است. مطابق با این اطلاعات، این گوشی جدید شیائومی به آخرین نسل از تراشه های کوالکوم Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، این گوشی در نسخه های مختلف از لحاظ پیکربندی حافظه به فروش می رسد که شامل نسخه های 8GB + 128GB، 8GB + 256GB و 12GB + 256GB می شود.

مشخصات فنی گوشی Xiaomi 12T فاش شد. تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، فست شارژ 120 وات و امکانات دیگر

نکته: هنوز عکسی از گوشی Xiaomi 12T به صورت رسمی در دسترس قرار نگرفته است و عکس بالا متعلق به گوشی Xiaomi 12 Pro است.
صفحه نمایش گوشی شیائومی 12T به احتمال بسیار زیاد از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار خواهد بود. همچنین این گوشی از رابط کاربری MIUI 13 بهره می برد که بر مبنای سیستم عامل اندروید 12 طراحی شده و توسعه یافته است. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می توان به پشتیبانی از فست شارژ با سرعت ایده آل 120 وات اشاره کرد! شیائومی یکی از شرکت هایی است که نشان داده به سرعت های بالای شارژ گوشی علاقه زیادی دارد و این موضوع در گوشی 12T نیز به وضوح مشخص شده است!

مشخصات فنی گوشی Xiaomi 12T فاش شد. تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، فست شارژ 120 وات و امکانات دیگر

در اطلاعاتی که توسط این افشاگر منتشر شده، اشاره ای به تعداد، رزولوشن و مشخصات دوربین های گوشی Xiaomi 12T نشده است. فقط عنوان شده که دوربین اصلی این گوشی به OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) مجهز است. در پایان باید به این نکته هم اشاره شده که این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی می کند.

همان طور که اشاره شد، گوشی Xiaomi 12T در پایگاه داده وب سایت FCC با مدل نامبر 22071212AG لیست شده است. در این لیست نیز به برخی دیگر از مشخصات فنی این گوشی اشاره شده که از میان آنها می توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G (هفت بانده)، وای فای 802.11ax، بلوتوث و GPS اشاره کرد. حضور گوشی شیائومی 12T در لیست FCC به معنای آن است که به زودی شاهد عرضه این گوشی در بازارهای جهانی خواهیم بود.

مشخصات فنی گوشی Xiaomi 12T فاش شد. تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، فست شارژ 120 وات و امکانات دیگر

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که گوشی شیائومی 12T در واقع نسخه تغییر نام یافته گوشی Redmi K50S است که به صورت انحصاری در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. برای تأیید یا رد این اطلاعات توسط شیائومی به صورت رسمی، باید مدتی منتظر بمانیم!

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.