گزارش های متعددی در رابطه با کار کردن شیائومی بر روی گوشی های سری 12S منتشر شده است. این سری از گوشی ها احتمالاً شامل دو مدل خواهند بود: Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro. اخیراً افشاگری به نام Digital Chat Station اطلاعاتی را در رابطه با یک گوشی ناشناس منتشر کرده که کارشناسان احتمال می دهد که به این گوشی های جدید و پرچم دار شیائومی مرتبط باشند.

مطابق با این اطلاعات، بازار گوشی های پرچم دار شاهد گوشی هایی با صفحه نمایش کوچکتر خواهد بود. یکی از این گوشی ها به صفحه نمایشی با لبه های خمیده و رزولوشن FHD+ مجهز خواهد بود. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز است و در قسمت مرکزی بالای آن یک punch-hole برای دوربین سلفی تعبیه شده است. این طور که به نظر می رسد، این اطلاعات به گوشی Xiaomi 12S مربوط هستند!

مشخصات کلیدی گوشی Xiaomi 12S Pro فاش شد!

گوشی Xiaomi 12S از دوربین با ساختار سه گانه، متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. در این گوشی از یک الگوریتم سخت افزاری جدید برای ارتقای تجربه عکاسی کاربر استفاده شده است. اطلاعات دیگری در رابطه با دوربین های دیگر این گوشی (دو دوربین پشت و دوربین سلفی) منتشر نشده است. همچنین میزان حافظه رم و حافظه ذخیره سازی این گوشی همچنان مانند یک راز باقی مانده است! پیش بینی می شود که در هفته های پیش رو، اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی گوشی شیائومی 12S به بیرون درز پیدا کند.

مشخصات کلیدی گوشی Xiaomi 12S Pro فاش شد!

نسخه بزرگتر این گوشی هوشمند که احتمالاً Xiaomi 12S Pro نام خواهد داشت، به صفحه نمایش 2K مجهز خواهد بود. این گوشی از لحاظ ویژگی های مربوط به صفحه نمایش نسبت به نسخه اورجینال ارتقاهایی خواهد داشت. همچنین انتظار می رود که در هر دوی این گوشی ها از تراشه اسنپ دراگون 8 Gen 1 استفاده شود. اما در گزارشی که به آن اشاره شد عنوان شده که گوشی شیائومی 12S Pro احتمالاً در دو نسخه با تراشه های متفاوت عرضه می شود. یکی از این نسخه ها بر مبنای تراشه اسنپ دراگون 8 Gen 1 Plus طراحی شده و نسخه دیگر از تراشه Dimensity 9000 قدرت می گیرد. به این ترتیب این گوشی می تواند به اولین پرچم دار شیائومی تبدیل شود که در آن از تراشه ساخت مدیاتک استفاده شده است. البته صحت این اطلاعات هنوز تأیید نشده و می تواند در حد شایعه باقی بماند. به هر حال باید تا زمان ارائه اطلاعات رسمی از جانب شیائومی باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اخبار تا چه حد درست است. چیزی که مشخص است این است که به زودی شاهد عرضه پرچم دارهای جدید برند شیائومی به بازار خواهیم بود.

مشخصات کلیدی گوشی Xiaomi 12S Pro فاش شد!

به عنوان یک خبر مرتبط با این خبر باید بگوییم که سه گوشی جدید شیائومی با مدل نامبرهای 2203121C، 2206123SC و 2206122SC بر روی سایت CMIIT مشاهده شده است. کارشناسان اعتقاد دارند که این مدل نامبرها به ترتیب به گوشی های Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro تعلق دارند.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.