گوشی Vivo V23e 5G یکی از گوشی های میان ردۀ عرضه شده در سال 2021 است که به تازگی به بازارهای کشور هند عرضه شده است. این گوشی به خصوص در بخش دوربین حرف های زیادی برای گفتن دارد و در آن از یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 44 مگاپیکسل است و از ویژگی فوکوس خودکار چشمی بهره می برد. در این بخش بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا خواهیم شد.

با مشخصات گوشی Vivo V23e 5G بیشتر آشنا شوید

صفحه نمایش گوشی Vivo V23e 5G از نوع AMOLED است و از سایز 6.44 اینچ بهره می برد. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080x2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 برخوردار است و تراکم 409 پیکسل در اینچ را ارائه می دهد.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری این گوشی باید به این نکات اشاره کنیم که این گوشی از تراشه 6 نانومتری مدیاتک Dimensity 810 5G قدرت می گیرد. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می برد. لازم به ذکر است که این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. این مشخصات برای یک گوشی میان رده کاملاً مناسب به نظر می رسد.

با مشخصات گوشی Vivo V23e 5G بیشتر آشنا شوید

اما دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی گوشی Vivo V23e 5G از ویژگی فوکوس اتوماتیک چشمی بهره می برد و در بریدگی U شکل موجود در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. این دوربین از امکانات متعددی در هنگام عکاسی برخوردار است که از میان آنها می توان به فناوری هوش مصنوعی عکسبرداری در شب، ثبت ویدئوی سلفی، زاویه دید دوگانه در ثبت ویدئو، اسلو موشن و... اشاره کرد.

دوربین های پشتی این گوشی نیز از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. در کنار این دوربین از یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکروی 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. این دوربین ها نیز از ویژگی هایی مانند فوکوس اتوماتیک چشمی، عکاسی پرتره، عکس زنده، تایم لپس و ضبط ویدئوی 1080p برخوردارند.

با مشخصات گوشی Vivo V23e 5G بیشتر آشنا شوید

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در گوشی Vivo V23e 5G از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که از فناوری فست شارژ با توان 44 وات پشتیبانی می کند. شرکت Vivo اعلام کرده است که باتری این گوشی در عرض 30 دقیقه به میزان 69 درصد شارژ می شود.

سایر مشخصات گوشی Vivo V23e 5G شامل پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، مجهز بودن به وای فای، قابلیت های وای فای دایرکت و هات اسپات، بلوتوث نسخه 5.1، GPS و پورت USB Type-C می شود. همچنین این گوشی به حسگر اثر انگشت اپتیکال (تعبیه شده در زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما مجهز است. گوشی Vivo V23e 5G در رنگ های طلایی و آبی عرضه شده و در بازار کشورهای اروپایی با قیمت حدود 350 یورو در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. در مجموع می توان این گوشی را برای علاقه مندان به عکاسی یک گزینه مناسب دانست.

منبع: androidcentral