به نظر می رسد که به زودی باید شاهد عرضه گوشی جدید برند Realme با نام C31 به بازار باشیم! این گوشی با مدل نامبر RMX3501 روانه بازار می شود و اکنون مشخصات آن بر روی وب سایت FCC قرار گرفته است. برای اولین بار این گوشی حوالی ابتدای ماه ژانویه 2022 بود که بر روی وب سایت NBTC معرفی شده بود.

مشخصات گوشی Realme C31 فاش شد!

همان طور که اشاره شد، شما می توانید مشخصات فنی گوشی Realme C31 را بر روی وب سایت FCC مشاهده کنید. موردی که بیش از هر چیز از لیست مشخصات این گوشی موبایل اندرویدی جلب توجه می کند، مجهز بودن آن به یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین این گوشی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. در زیر می توانید مشخصات کامل این گوشی را مشاهده کنید:

مشخصات گوشی Realme C31 فاش شد!

آن طور که در تصویر بالا مشخص است، شرکت ریلمی در گوشی جدید C31 خود از باتری مدل BLP877 استفاده کرده است. این باتری دارای ظرفیت واقعی 4890 میلی آمپر ساعت است و جزء باتری های پرظرفیت برای استفاده در گوشی های هوشمند به شمار می آید. به این ترتیب به نظر می رسد که ریلمی در ساخت این گوشی بر روی طول عمر باتری تمرکز داشته است. همچنین این گوشی از فناوری شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند که البته در مقایسه با سایر گوشی ها چندان قوی به نظر نمی رسد. پس با توجه به ظرفیت بالای باتری این گوشی، احتمالاً برای تکمیل شدن شارژ آن باید زمان نسبتاً زیادی را منتظر بمانید!

مشخصات گوشی Realme C31 فاش شد!

نکته قابل توجه دیگر در لیست مشخصات گوشی Realme C31 این است که این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 مجهز خواهد بود. همچنین در این گوشی از رابط کاربری Realme UI 2.0 استفاده شده که البته انتظار چنین چیزی هم می رفت! شاید برای طرفداران ریلمی استفاده از اندروید 11 بر روی این گوشی کمی نا امید کننده باشد. چرا که این سیستم عامل در سال 2020 عرضه شده و این روزها اکثر گوشی های جدید با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شوند. همچنین از لیست بالا می توان متوجه شد که گوشی C31 از بلوتوث نسخه 5.0 بهره خواهد برد.

البته اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی ریلمی C31 منتشر نشده و به عنوان مثال نمی توانیم در مورد صفحه نمایش و دوربین های آن اظهار نظری کنیم! اما پیش بینی می شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن HD+ باشد و در آن از دوربین های چندگانه استفاده شود. همچنین به احتمال زیاد در این گوشی از یک تراشه MediaTek Helio یا UniSoC استفاده خواهد شد.

مشخصات گوشی Realme C31 فاش شد!

مدل قبلی گوشی های سری C ریملی (گوشی C21) به صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با پنل IPS LCD مجهز بود و از ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسل بهره می برد. همچنین این گوشی از تراشه هشت هسته ای Helio G35 قدرت می گیرد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت. با توجه به این مشخصات می توان حدس زد که گوشی C31 نیز از مشخصاتی در همین حدود برخوردار باشد. به هر حال برای منتشر شدن اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی باید چند هفته ای منتظر ماند.

منبع: mysmartprice