با بررسی نقشه راه وان پلاس در عرضه محصولات خود که به تازگی فاش شده، باید انتظار عرضه یک گوشی جدید به عنوان جایگزین گوشی OnePlus 9RT را داشته باشیم! این گوشی راهی بازار گوشی های پرچم دار و رده بالا می شود و وان پلاس امید دارد تا با عرضه آن سایر برندهای حاضر در این بازار را به چالش بکشد. در ادامه با مشخصات این گوشی که OnePlus 10R نام دارد، بیشتر آشنا می شویم.

مشخصات فاش شده از گوشی OnePlus 10R شباهت زیاد آن به گوشی Realme GT Neo3 را تأیید می کنند

مشخصات فاش شده از گوشی وان پلاس 10R نشان می دهند که این گوشی ممکن است «براساس» گوشی Realme GT Neo3 طراحی و ساخته شده باشد. این گوشی به صفحه نمایش 6.7 اینچ از نوع E4 AMOLED مجهز است که رفرش ریت 120 هرتز را به ارمغان می آورد. همچنین این گوشی از تراشه 5 نانومتری مدیاتک Dimensity 8100 قدرت می گیرد.

مشخصات فاش شده از گوشی OnePlus 10R شباهت زیاد آن به گوشی Realme GT Neo3 را تأیید می کنند

در بخش دوربین ها، در این گوشی از سیستم لنز سه گانه استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 برخوردار است و در کنار آن از یک سنسور اولترا واید Sony IMX355 با رزولوشن 8 مگاپیکسل و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. گوشی وان پلاس 10R به دوربین سلفی S5K3P9SP با رزولوشن 16 مگاپیکسل نیز مجهز است.

از دیگر مشخصات گوشی وان پلاس 10R باید به مجهز بودن آن به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. این گوشی از فناوری فست شارژ کابلی با توان عالی 150 وات برخوردار است. البته وان پلاس این گوشی را در یک نسخه دیگر با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز عرضه می کند که این نسخه با فست شارژ با توان 80 وات سازگار است.

مشخصات فاش شده از گوشی OnePlus 10R شباهت زیاد آن به گوشی Realme GT Neo3 را تأیید می کنند

در رابطه با ویژگی های نرم افزاری گوشی وان پلاس 10R باید به این نکته اشاره کنیم که به احتمال بسیار زیاد این گوشی همراه با سیستم عامل OxygenOS 12 که بر پایه اندروید 12 توسعه یافته، عرضه خواهد شد. با وجود اینکه اعلام شده که این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به گوشی Realme GT Neo3 خواهد داشت، اما به احتمال بسیار زیاد در ان از alert slider خبری نخواهد بود و از این جهت به اولین گوشی برند وان پلاس تبدیل خواهد شد که فاقد این ویژگی است! همچنین گوشی وان پلاس 10R اولین گوشی این برند خواهد بود که به بریدگی hole-punch در قسمت میانی بالای صفحه نمایش مجهز خواهد بود. هنوز اخبار دقیقی در رابطه با زمان عرضه این گوشی به بازارهای جهانی اعلام نشده است. اما کارشناسان فعال در حوزه گوشی های هوشمند معتقدند که زمان عرضه این گوشی زیاد با گوشی Realme GT Neo3 فاصله نخواهد داشت. اگر این پیش بینی صحیح باشد، به زودی باید منتظر عرضه گوشی وان پلاس 10R به بازار باشیم. با توجه به مشخصاتی که از این گوشی فاش شده و در این بخش به آن اشاره کردیم، می توان انتظار داشت که این گوشی به فروش قابل توجهی دست پیدا کند و از قیمت زیاد بالایی نیز برخوردار نباشد.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.