حدود ماه May (اردیبهشت 1401) بود که شرکت Realme گوشی های Narzo 50 Pro 5G و Narzo 50 5G را به بازارهای کشور هند عرضه کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا خانواده گوشی های Narzo را بزرگتر کند و یک عضو جدید به نام Realme Narzo 50i Prime به آن اضافه کند. گزارشی در رابطه با این گوشی جدید منتشر شده و در آن به طراحی ظاهری، قیمت، تاریخ در دسترس قرار گرفتن و مشخصات کلیدی آن اشاره شده است. بیایید با هم نگاهی به این اطلاعات بیندازیم و با گوشی ریلمی Narzo 50i Prime بیشتر آشنا شویم!

به زودی شاهد عرضه گوشی Realme Narzo 50i Prime خواهیم بود.

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت 91mobiles قرار گرفته، شرکت Realme گوشی Narzo 50i Prime را در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر 1401) به بازار عرضه کرده است. در این گزارش به این نکته اشاره شده است که این گوشی از برچسب قیمت حدود 100 دلاری برخوردار است و در دو رنگ مشکی و سبز راهی بازار می شود. همچنین رندرهایی از این گوشی انتشار یافته که شما می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

همان طور که در عکس های بالا مشاهده می شود، لبه های این گوشی و همین طور پنل پشتی آن به صورت کاملاً تخت طراحی شده است. همچنین بر روی پنل پشت گوشی Realme Narzo 50i Prime یک دوربین به همراه یک فلش LED دیده می شود. پنل جلویی این گوشی نیز شامل صفحه نمایش با قاب های نسبتاً نازک و یک بریدگی V شکل در بالای آن می شود. البته حاشیه صفحه نمایش در قسمت پایینی آن زیاد است و این موضوع کاملاً به چشم می آید.

به زودی شاهد عرضه گوشی Realme Narzo 50i Prime خواهیم بود.

در گزارش نیز به این نکته اشاره شده که گوشی جدید ریلمی فقط دارای یک دوربین اصلی است و دوربین سلفی آن بر روی یک بریدگی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این طور که اعلام شده، انرژی مورد نیاز گوشی Narzo 50i Prime از باتری داخلی آن با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تأمین می شود و این گوشی از فناوری فست شارژ با توان 10 وات پشتیبانی می کند.
انتظار می رود که این گوشی از لحاظ میزان حافظه رم و حافظه داخلی در دو نسخه عرضه شود. این نسخه ها شامل 3GB + 32GB و 4GB + 64GB می شوند. لازم به ذکر است که ضخامت این گوشی 8.48 میلی متر و وزن آن حدود 181 گرم است. از دیگر ویژگی های گوشی میان رده ریلمی می توان به پشتیبانی آن از دو سیم کارت اشاره کرد.

به زودی شاهد عرضه گوشی Realme Narzo 50i Prime خواهیم بود.

اسناد منتشر شده بر روی FCC بیانگر این هستند که گوشی Narzo 50i Prime در واقع بر پایه گوشی فعلی Realme C30 طراحی و تولید شده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، در گوشی جدید سری Narzo برند realme از تراشه مدیاتک Helio G80 استفاده خواهد شد. در مجموع این گوشی یک مدل میان رده است که برای استفاده کاربران عادی و خانگی طراحی شده است و قیمت بسیار مناسبی نیز برای این قشر از کاربران دارد.

منبع: gizmochina