گوشی Zero Ultra 5G جدیدترین پرچم دار برند Infinix خواهد بود و انتظار می رود که در آینده ای نه چندان دور راهی بازارهای جهانی شود. اخیراً مشخصات کلیدی این گوشی توسط یک کانال یوتیوبی به نام TechArena24 فاش شده است که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

صفحه نمایش گوشی Infinix Zero Ultra 5G

صفحه نمایش گوشی Infinix Zero Ultra 5G از نوع AMOLED است و 6.7 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش دارای لبه های منحنی است و در قسمت بالای آن یک پانچ هول به عنوان محل قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. همچنین سنسور اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که میزان انحنای لبه های صفحه نمایش این گوشی چندان زیاد به نظر نمی رسد و به عنوان مثال از انحنای صفحه نمایش گوشی Tecno Phantom X کمتر است.

صفحه نمایش گوشی Infinix Zero Ultra 5G

دوربین های گوشی Infinix Zero Ultra 5G

دوربین جلوی گوشی Zero Ultra 5G از رزولوشن 32 مگاپیکسل برخوردار است. اما نکته هیجان انگیز در رابطه با این گوشی به دوربین پشتی اصلی آن مربوط می شود! مطابق با شایعات مطرح شده، این گوشی به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و در کنار آن از یک لنز پرتره و یک لنز سوم هم استفاده شده است. در رندر زیر می توانید چیدمان دوربین های این گوشی را مشاهده کنید. به عنوان یادآوری باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی Zero X Pro از این برند دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و پرچم دار جدید این برند از این لحاظ با یک ارتقای اساسی مواجه خواهد شد! همچنین لازم به ذکر است که گوشی جدید Infinix Note 12 VIP نیز که بسیار جلب توجه کرد هم با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.

دوربین های گوشی Infinix Zero Ultra 5G

مشخصات سخت افزاری و پرفورمنس گوشی Infinix Zero Ultra 5G

به احتمال بسیار زیاد گوشی Zero Ultra 5G از سرعت شارژ 180 وات پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی منتشر نشده است، اما می توان تخمین زد که حداقل این گوشی با ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعت خواهد بود. در رابطه با چیپست این گوشی نیز اطلاعاتی در دست نیست. پیش بینی می شود که پیکربندی حافظه این گوشی به صورت 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی باشد. از دیگر ویژگی های گوشی Zero Ultra 5G می توان به مجهز بودن به جک صدای 3.5 میلی متری و سیستم عامل اندروید 12 (با رابط کاربری XOS 10) اشاره کرد.

مشخصات سخت افزاری و پرفورمنس گوشی Infinix Zero Ultra 5G

زمان عرضه گوشی Infinix Zero Ultra 5G

به احتمال بسیار زیاد شاهد عرضه گوشی Infinix Zero Ultra 5G به بازار در ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری خواهیم بود. رنگ بندی این گوشی از دو رنگ تشکیل شده اما به طور دقیق به آنها اشاره ای نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که برچسب قیمت این گوشی چه عددی را نشان خواهد داد! کارشناسان معتقدند Zero Ultra 5G این پتانسیل را دارد تا به گران قیمت ترین گوشی برند Infinix تبدیل شود! باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه اندازه رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

منبع: gizmochina