برند Vivo گوشی های هوشمند سری S12 خود را در دسامبر سال 2021 در چین رونمایی کرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال کار کردن بر روی جانشین این گوشی ها است که به احتمال بسیار زیاد با نام Vivo S15 راهی بازار خواهد شد. مطابق با اخباری که به تازگی در این رابطه منتشر شده، نسل جدید گوشی های سری S ویوو شامل سه مدل Vivo S15، Vivo S15 Pro و Vivo S15E خواهند بود. اخیراً مشخصات کلیدی مدل S15 Pro از این سری فاش شده است که در این بخش نگاهی به آنها می اندازیم.

با مشخصات کلیدی گوشی Vivo S15 Pro بیشتر آشنا شوید

گوشی Vivo S15 Pro به احتمال زیاد به پنل OLED مجهز خواهد بود و صفحه نمایش آن رفرش ریت بالایی خواهد داشت. این گوشی vivo احتمالاً همانند گوشی نسل قبلی آن (مدل Vivo S12 Pro) دارای صفحه نمایشی با لبه های خمیده خواهد بود. همچنین به احتمال بسیار زیاد این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 8100 قدرت می گیرد و از فناوری فست شارژ 80 وات پشتیبانی می کند.

نکته قابل توجه در رابطه با گوشی Vivo S15 Pro، مجهز بودن آن به یک دوربین سلفی قدرتمند است. در این گوشی موبایل از لنز 50 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده که می تواند آن را به گزینه ای جذاب برای بلاگرها و علاقه مندان به اشتراک گذاری عکس و ویدئوی سلفی در شبکه های اجتماعی تبدیل کند. همچنین این ویژگی کارای این گوشی را برای برقراری تماس های تصویری و ویدئو کنفرانسیگ افزایش داده است. از دیگر ویژگی ها و امکانات گوشی Vivo S15 Pro می توان به مجهز بودن آن به NFC، سنسور IR و یک موتور خطی اشاره کرد.

با مشخصات کلیدی گوشی Vivo S15 Pro بیشتر آشنا شوید

در رابطه با نسخه استاندارد Vivo S15 اطلاعات چندانی در دسترس نیست. فقط اعلام شده که این گوشی به احتمال زیاد از تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت خواهد گرفت. ناگفته نماند که گوشی های سری S15 برند Vivo از طراحی ظاهری جذابی برخوردارند. به طور کلی همواره گوشی های سری S ویوو از لحاظ طراحی ظاهری حرف های زیادی برای گفتن داشته اند و یکی از دلایل استقبال از این گوشی ها، همین موضوع بوده است.

ماه آوریل ماه شلوغی برای Vivo خواهد بود. پس از آنکه این شرکت گوشی های Vivo X Fold و X Note و تبلت Vivo Pad را در چین معرفی کرد، به نظر می رسد که در اواخر این ماه به سراغ معرفی گوشی جدید سری X80 خود نیز برود. از این رو این احتمال می رود که گوشی های سری S15 در ماه می به صورت رسمی معرفی شوند.

با مشخصات کلیدی گوشی Vivo S15 Pro بیشتر آشنا شوید

در رابطه با مدل اقتصادی تر Vivo S15E نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این گوشی احتمالاً به صفحه نماش 6.44 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ مجهز باشد. سایر مشخصات این گوشی شامل دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین پشت سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.8 گیگاهرتز می شود. این گوشی در سه نسخه با حافظه های 6GB، 8GB و 12GB و حافظه های ذخیره سازی 128GB، 256GB و 512GB به بازار عرضه می شود. همچنین این گوشی به باتری 4605 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و از فست شارژ 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: gizmochina